sander100 Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Ik overweeg een eTrex Vista HCx in Amerika te kopen omdat dit toch wel veel geld scheelt met de Europeese versie. Kan iemand mij vertellen of in deze Amerikaanse versie ook de menu taal naar het Nederlands omgezet kan worden? Zijn er verder nog verschillen met de Europeese versie (behalve de Basemap dan)? Sander
Team jemar Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Ik denk dat dit draadje je wel wat verder kan helpen !
Reimer63 Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Ik denk dat dit draadje je wel wat verder kan helpen ! Lijkt niet te werken voor de Legend Hcx. Krijg een melding dat het een foute firmware is. Overigens geen last van de Amerikaanse versie.
deBruineBeren Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Het lijkt er op dat de Firmware voor de eTrex Vista HCx niet los te downloaden is. Maar als ik de Firmware voor de eTrex Legend HCx bekijk is dit ook geschikt voor de Vista HCx. (Dit is trouwens bij de oude eTrex serie ook het geval, een firmware voor alle eTrexen.) Download vervolgen dit bestand en sla dit op in de map waar GarPatch geinstalleerd is. Standaard is dat "C:\Program Files\GarPatch\" Dit is een aangepaste versie van GarPatch (V 2.7.1) die ook de Firmware voor de eTrex HCx moet kunnen patchen. Zelf heb ik geen eTrex HCx dus ik heb het niet kunnen testen !!
sander100 Geplaatst 4 oktober 2007 Auteur Geplaatst 4 oktober 2007 (bewerkt) Bedankt voor bovenstaande berichten. Omdat echter nog niet in het bezit ben van deze eTrex Vista HCx, kan ik het nog niet uitproberen. Maar mijn vraag of de nederlandse taal standaard in een US-versie van deze GPS zit, is denk ik wel redelijk beantwoord: Nee. Echter, door bovenstaande aanwijzingen zal het waarschijnlijk wel mogelijk zijn om dit voor elkaar te krijgen! Bedankt. Ik ga er een in de USA bestellen. Sander. 4 oktober 2007 bewerkt door sander100
weedboer Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Ik heb ook een toestel uit de USA, maar ik aangezien ik goed engels praat, zie ik het nut er niet van in om alles in het NL te hebben. Uiteindelijk zijn het toch maar een aantal kernwoorden die je moet weten en dan kan je heel goed je verder spelen. Althans dat is mijn ervaring. Groeten, Hans
Reimer63 Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Het lijkt er op dat de Firmware voor de eTrex Vista HCx niet los te downloaden is.Maar als ik de Firmware voor de eTrex Legend HCx bekijk is dit ook geschikt voor de Vista HCx. (Dit is trouwens bij de oude eTrex serie ook het geval, een firmware voor alle eTrexen.) Download vervolgen dit bestand en sla dit op in de map waar GarPatch geinstalleerd is. Standaard is dat "C:\Program Files\GarPatch\" Dit is een aangepaste versie van GarPatch (V 2.7.1) die ook de Firmware voor de eTrex HCx moet kunnen patchen. Zelf heb ik geen eTrex HCx dus ik heb het niet kunnen testen !! Heb wel een eTrex HCx en deze methode werkt perfect.
Thundercat Geplaatst 7 oktober 2007 Geplaatst 7 oktober 2007 Heb ook net een Vista Hcx in Amerika gekocht en via bovengenoemde patch de nederlandse taal erin gezet. Werkt perfect. Bedankt voor de tip. Gr. Marc
Oemfoefoe Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Het is niet meer nodig om allerlei vage zelfgebakken firmwares te installeren. Gewoon de webupdater gebruiken en de officiële 2.60 firmware installeren. Met deze versie zijn alle Europese talen toegevoegd met daarbij het Nederlands. Dank je wel Garmin.
Aanbevolen berichten