Spring naar bijdragen

Firmware op de Explorist 4000


Fenderbender

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het lijkt een voor de hand liggende vraag maar ik heb nog geen antwoord kunnen vinden in het forum vandaar mijn post. Hoe check ik de huidige firmware versie van mijn Explorist 400? Dan kan ik vaststellen of een upgrade noodzakelijke is.

 

Bedankt!

 

Ik heb geen eXplorist 400 maar een 210 maar volgens mij werk het voor beide types het zelfde. Als je de eXplorist aanzet verschijnt er rechtsbovenin het scherm een versie nummer in mijn geval is dat V3.2.70. dit nummer is je firmware versie. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

 

Tweede mogelijkheid is: druk op de knop menu en selecteer de optie Over... In dit scherm worden alle relevante gegevens van de eXplorist weergegeven, waaronder firmware versie. Succes.

 

PS ik neem aan de je een eXplorist 400 hebt ipv een eXplorist 4000. :thumbup:

bewerkt door Pfotzsche
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt een voor de hand liggende vraag maar ik heb nog geen antwoord kunnen vinden in het forum vandaar mijn post. Hoe check ik de huidige firmware versie van mijn Explorist 400? Dan kan ik vaststellen of een upgrade noodzakelijke is.

 

Bedankt!

 

Ik heb geen eXplorist 400 maar een 210 maar volgens mij werk het voor beide types het zelfde. Als je de eXplorist aanzet verschijnt er rechtsbovenin het scherm een versie nummer in mijn geval is dat V3.2.70. dit nummer is je firmware versie. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

 

Tweede mogelijkheid is: druk op de knop menu en selecteer de optie Over... In dit scherm worden alle relevante gegevens van de eXplorist weergegeven, waaronder firmware versie. Succes.

 

PS ik neem aan de je een eXplorist 400 hebt ipv een eXplorist 4000. :thumbup:

 

 

Bedankt voor je bericht maar ik twijfel nog wel of dit nummer de firmware versie is of dat het een hardware versie is. Het nummer waar jij op doelt is bij mij V4.1.64 (explorist 400). Echter de laatste firmware versies zijn V2.02 (North America) en V2.57 (Europe) en dus lijkt het erop dat het bewuste nummer niet de firmware versie is. Ik bezit deze GPSr (NA-versie) meer dan een jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfotzsche:

 

Het lijkt erop alsof je gelijk hebt en dit inderdaad de firmware versie is. Ik heb namelijk hier de "Undocumented service codes for Magellan Explorist" gevonden en bij firmware versie kom ik weer op V4.1.64 uit. Ik blijf het toch vreemd vinden dat Magellan nog steeds versie 2.x als meest recente vermeldt op de website.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...