spoekie Geplaatst 21 september 2007 Share Geplaatst 21 september 2007 Bij caches zit een handige optie "send to gps". Ik krijg dan alleen het waypoint bovenaan de pagina toegezonden . Wat wel lukt is om de gpx file te downloaden, deze in easygps te openen en vervolgens naar de gps te versturen. Weet iemand hoe dit handiger kan? Het mooiste zou zijn om de gegevens als route naar de gps te versturen, zonder eerst hulpprogramma's te moeten openen, route editten etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EastWoodTeam Geplaatst 22 september 2007 Share Geplaatst 22 september 2007 Dat zou idd heel handig zijn als alle coördinaten meegezonden zouden worden, ik ben daar zelf ook al mee aan het stoeien geweest, maar met "Send GPS" gaat het (nog) niet.... Ik doe het hier via mapsource, maar het blijft een heel gedoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 22 september 2007 Share Geplaatst 22 september 2007 (bewerkt) ik was te snel met antwoorden of niet wakker. Ik heb ook alleen het waypoint bovenaan. Ik gebruik pocket query en GSAK en dat gaat goed. 22 september 2007 bewerkt door silkwood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden