Spring naar bijdragen

Link naar GC.com profiel


franktic

Aanbevolen berichten

Wat ik nog wel erg mis op het forum hier is een mogelijkheid om naar het geocaching.com profiel van een forumlid te gaan.

 

Ik gok dat het redelijk wat hack-werk is om dit bijvoorbeeld onder de avatar of in het profiel in te bouwen, maar ik zou het toch wel verrekte handig vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat ik nog wel erg mis op het forum hier is een mogelijkheid om naar het geocaching.com profiel van een forumlid te gaan.

 

Ik gok dat het redelijk wat hack-werk is om dit bijvoorbeeld onder de avatar of in het profiel in te bouwen, maar ik zou het toch wel verrekte handig vinden!

 

Of het echt een gemis is weet ik niet. Ik mis het totaal niet. Geocaching.nl is geen geocaching.com. Niet iedereen gebruikt dezelfde accountnaam en niet iedereen wil laten weten onder wat voor naam ze cachen.

En als het al "hack-werk" zou zijn, dan denk ik niet dat we daar aan mee willen werken :blush:

 

De meeste cachers, ook jij, hebben in hun handtekening al een statsbar van geocaching.com staan. Als men daar op klikt, gaat men ook direct naar je profiel op gc.com......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nog wel erg mis op het forum hier is een mogelijkheid om naar het geocaching.com profiel van een forumlid te gaan.

 

Ik gok dat het redelijk wat hack-werk is om dit bijvoorbeeld onder de avatar of in het profiel in te bouwen, maar ik zou het toch wel verrekte handig vinden!

Een ieder die zijn profiel in de handtekening heeft staan geeft toch de mogelijkheid om naar gc.com te gaan.... of zie ik het nu verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ieder die zijn profiel in de handtekening heeft staan geeft toch de mogelijkheid om naar gc.com te gaan.... of zie ik het nu verkeerd.

 

Dat is waar, maar dat is niet bij iedereen het geval. Wel snap ik de uitleg van Kruimeldief, dus dan houdt het hier op :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nog wel erg mis op het forum hier is een mogelijkheid om naar het geocaching.com profiel van een forumlid te gaan.

 

Oh zo raar vind ik jouw voorstel niet. Het is inderdaad wel zo dat je via de statsbar naar iemands profiel kunt gaan, maar inderdaad niet altijd zo. Niet iedereen weet hoe je dat in de handtekening zet bijvoorbeeld. Ik zou het ook wel handig vinden als er een optie kwam dat je met 1 druk op de knop iemands profiel kunt zien op GC.com. Wel vind ik dat er ook een optie moet zijn waarin mensen dit zelf uit kunnen schakelen. Wil iemand echt niet dat zijn profiel gevonden wordt op GC.com via het forum moet deze wel de mogelijkheid hebben om dit uit te schakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...