dagger38 Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 Hoe kan ik geselekteerde caches exporteren naar cachemate. Nu exporteerd gsak ALLE caches (6500) van belgie en nederland. Ik had graag dat het alleen de geselkteerde zijn maar dit lukt niet?? Dagger38
geo_taz Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 Hoe kan ik geselekteerde caches exporteren naar cachemate. Nu exporteerd gsak ALLE caches (6500) van belgie en nederland. Ik had graag dat het alleen de geselkteerde zijn maar dit lukt niet?? Dagger38 Als je eerst een filter aanmaakt, dan zal de export to Cachemate alleen de caches die in het filter zitten exporteren.
deBruineBeren Geplaatst 16 september 2007 Geplaatst 16 september 2007 Hoe kan ik geselekteerde caches exporteren naar cachemate. Nu exporteerd gsak ALLE caches (6500) van belgie en nederland. Ik had graag dat het alleen de geselkteerde zijn maar dit lukt niet?? Dagger38 Als je eerst een filter aanmaakt, dan zal de export to Cachemate alleen de caches die in het filter zitten exporteren. Export to Cachemate is volgens mij alleen voor de Palm PDA. Voor de PPC kies je Export GPX.
dagger38 Geplaatst 18 september 2007 Auteur Geplaatst 18 september 2007 Is ook voor een palm en de vorige tip werkt Bedankt allemaal Dagger38
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden