westlander Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Hallo allemaal, Ik heb vorge week op Mallorca een paar caches gevonden.Daarvan heb ik er in het hotel ook een paar gelogd.Gisteren heb ik thuis de rest van de logjes geschreven.Degene die ik thuis heb geschreven staan nu wel bij mijn gevonden lijst maar de andere niet.Weet iemand hoe dit kan?
verrader Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Ik heb er eens een paar in Preston Palace gelogd, maar dat duurde langer als dat ik het thuis zou doen!! Weet ook niet waar dat `m in zit.
Mr.Chaos Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Hallo allemaal,Ik heb vorge week op Mallorca een paar caches gevonden.Daarvan heb ik er in het hotel ook een paar gelogd.Gisteren heb ik thuis de rest van de logjes geschreven.Degene die ik thuis heb geschreven staan nu wel bij mijn gevonden lijst maar de andere niet.Weet iemand hoe dit kan? Welke "gevonden lijst" heb je het over? Op geocaching.com of op geocaching.nl?
westlander Geplaatst 14 september 2007 Auteur Geplaatst 14 september 2007 Hallo allemaal, Ik heb vorge week op Mallorca een paar caches gevonden.Daarvan heb ik er in het hotel ook een paar gelogd.Gisteren heb ik thuis de rest van de logjes geschreven.Degene die ik thuis heb geschreven staan nu wel bij mijn gevonden lijst maar de andere niet.Weet iemand hoe dit kan? Welke "gevonden lijst" heb je het over? Op geocaching.com of op geocaching.nl? op de .nl site
Mr.Chaos Geplaatst 14 september 2007 Geplaatst 14 september 2007 Hallo allemaal, Ik heb vorge week op Mallorca een paar caches gevonden.Daarvan heb ik er in het hotel ook een paar gelogd.Gisteren heb ik thuis de rest van de logjes geschreven.Degene die ik thuis heb geschreven staan nu wel bij mijn gevonden lijst maar de andere niet.Weet iemand hoe dit kan? Welke "gevonden lijst" heb je het over? Op geocaching.com of op geocaching.nl? op de .nl site In dat geval moet je op de Nederlandse site even onder het kopje "statistieken --> corrigeer logs" handmatig de ontbrekende GC-codes toevoegen. Lees ook even dit draadja: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=7823
westlander Geplaatst 14 september 2007 Auteur Geplaatst 14 september 2007 (bewerkt) ok bedankt,dat ga ik even proberen en inderdaad dat werkt.bedankt! 14 september 2007 bewerkt door westlander
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden