ronnyb Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 (bewerkt) Dag noorderburen- cachers, Er is weer een jaartje voorbij sinds ons laatste bezoek met onze vriendenkring in de omgeving van Oisterwijk, wij komen voor de 3de maal de streek onveilig maken ( 2de we van oktober)en zoals andere jaren is het mijn opdracht om er weer een ganse namiddag te vullen met een evenement nml een cache. De vorige jaren heb ik de volgende caches aangeprezen gekregen van jullie nml. Bos en Ven ( gcr764) en Holiday Kampina Wandelcache ( gch6q9) en er dan ook ten volle van genoten ! Dus maw ben ik weer op zoek naar een namiddag vullende cache,redelijke lange afstand ( +- 5à7km)multicache, liefst in natuur of bosgebied. Wie kan mij daarbij helpen? Laat de sugesties maar komen en vooral bedankt op voorhand Grtz; Ronnyb ro.bultinck@belgacom.net Ps liefst in de omgeving van Oisterwijk 1 september 2007 bewerkt door ronnyb
Goedweerloper Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 (bewerkt) Dag noorderburen- cachers, Er is weer een jaartje voorbij sinds ons laatste bezoek met onze vriendenkring in de omgeving van Oisterwijk, wij komen voor de 3de maal de streek onveilig maken ( 2de we van oktober)en zoals andere jaren is het mijn opdracht om er weer een ganse namiddag te vullen met een evenement nml een cache. De vorige jaren heb ik de volgende caches aangeprezen gekregen van jullie nml. Bos en Ven ( gcr764) en Holiday Kampina Wandelcache ( gch6q9) en er dan ook ten volle van genoten ! Dus maw ben ik weer op zoek naar een namiddag vullende cache,redelijke lange afstand ( +- 5à7km)multicache, liefst in natuur of bosgebied. Wie kan mij daarbij helpen? Laat de sugesties maar komen en vooral bedankt op voorhand Grtz; Ronnyb ro.bultinck@belgacom.net Ps liefst in de omgeving van Oisterwijk Kampina Vennen GCR3G9, minder dan 1 km van Oisterwijk, met meer variatie in het landschap dan de Holiday Kampina cache. Ik vind het de beste wandelcache van die omgeving. De cache is 9 km dus wel iets langer dan je zoekt, maar het is wel een makkelijke cache dus goed in een middag te doen. 1 september 2007 bewerkt door Goedweerloper
ronnyb Geplaatst 1 september 2007 Auteur Geplaatst 1 september 2007 Dag noorderburen- cachers, Er is weer een jaartje voorbij sinds ons laatste bezoek met onze vriendenkring in de omgeving van Oisterwijk, wij komen voor de 3de maal de streek onveilig maken ( 2de we van oktober)en zoals andere jaren is het mijn opdracht om er weer een ganse namiddag te vullen met een evenement nml een cache. De vorige jaren heb ik de volgende caches aangeprezen gekregen van jullie nml. Bos en Ven ( gcr764) en Holiday Kampina Wandelcache ( gch6q9) en er dan ook ten volle van genoten ! Dus maw ben ik weer op zoek naar een namiddag vullende cache,redelijke lange afstand ( +- 5à7km)multicache, liefst in natuur of bosgebied. Wie kan mij daarbij helpen? Laat de sugesties maar komen en vooral bedankt op voorhand Grtz; Ronnyb ro.bultinck@belgacom.net Ps liefst in de omgeving van Oisterwijk Kampina Vennen GCR3G9, minder dan 1 km van Oisterwijk, met meer variatie in het landschap dan de Holiday Kampina cache. Ik vind het de beste wandelcache van die omgeving. De cache is 9 km dus wel iets langer dan je zoekt, maar het is wel een makkelijke cache dus goed in een middag te doen. Bedankt voor de snelle reactie, deze is alvast genoteerd. Die afstand mag geen problemen geven.
Team WilP Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 GC1288J NpfW Jacobushof (wilp) met inmiddles 14 Geo D'Ors GC1591 de Logt (Georibo) eventueel te combineren met NpfW Beerzedal 1 en 2 Ook in de buurt, Eartcache NpfW Huisvennen
WeideLopers Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Hoi, Ik was erg onder de indruk van deze: Sepper de klep met Prep Deze ligt in noord Tilburg Groeten, WeideLopers
Aanbevolen berichten