Remon Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben helemaal nieuw in de geocaching wereld en zojuist is mijn eerste ontvanger bezorgd: de Garmin eTrex H. Nu viel mij op dat het beeldvlak van het display niet precies in het midden zit, maar een beetje naar links. Kunnen andere eTrex H en eTrex Euro (de voorganger) bezitters bevestigen of dit zo hoort te zijn? Alvast bedankt. 29 augustus 2007 bewerkt door Remon
Peetee Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Is mij bij mijn eerste Etrex nooit opgevallen. Kun je eens een fotootje bijplaatsen?
Remon Geplaatst 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst 29 augustus 2007 Deze foto heb ik zojuist genomen: De volgende foto's die ik op internet heb gevonden, vertonen hetzelfde:
De Roode Loper Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 (bewerkt) Zal thuis toch eens met een "scheef" oog er naar kijken. 29 augustus 2007 bewerkt door De Roode Loper
Lex Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 (bewerkt) Het is heel vreemd. Op de Garminsite staan alle typen afgebeeld, en het lijkt als volgt te zijn: Alle typen eTrexen zijn scheef, behalve de toestellen met micro SD-geheugenkaart en de mapping types met de H ontvanger. P.S. Ik heb ook naar de vervallen typen gekeken, en het leek daardoor ingewikkelder te worden, maar bij nader inzien is het eenvoudiger: eTrexen met een monochroom scherm zijn scheef, met een kleurenscherm zijn symmetrisch. 29 augustus 2007 bewerkt door Lex
Peetee Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 (bewerkt) Héél apart, inderdaad. Nou ja, dan zal het bij die van mij destijds ook wel zo geweest zijn. Maar goed, het cachen zal er niet minder goed om gaan. En na een week of twee valt het waarschijnlijk niet eens meer op. 29 augustus 2007 bewerkt door Peetee
De Roode Loper Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Inderdaad zitten de schermpjes bij de Etrex Euro en Etrex Venture niet in het midden, scheelt een milimetertje of zo. Vandaar dus die afwijking, een soort EPE . Bij de GPS60 zit-ie precies in het midden.
Aanbevolen berichten