Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben helemaal nieuw in de geocaching wereld en zojuist is mijn eerste ontvanger bezorgd: de Garmin eTrex H.

Nu viel mij op dat het beeldvlak van het display niet precies in het midden zit, maar een beetje naar links.

Kunnen andere eTrex H en eTrex Euro (de voorganger) bezitters bevestigen of dit zo hoort te zijn?

Alvast bedankt.

bewerkt door Remon
Geplaatst

Is mij bij mijn eerste Etrex nooit opgevallen. Kun je eens een fotootje bijplaatsen?

Geplaatst

Deze foto heb ik zojuist genomen:

etrex-h.jpg

De volgende foto's die ik op internet heb gevonden, vertonen hetzelfde:

etrexen.jpg

Geplaatst (bewerkt)

Het is heel vreemd. Op de Garminsite staan alle typen afgebeeld, en het lijkt als volgt te zijn:

Alle typen eTrexen zijn scheef, behalve de toestellen met micro SD-geheugenkaart en de mapping types met de H ontvanger.

P.S. Ik heb ook naar de vervallen typen gekeken, en het leek daardoor ingewikkelder te worden, maar bij nader inzien is het eenvoudiger:

eTrexen met een monochroom scherm zijn scheef, met een kleurenscherm zijn symmetrisch.

bewerkt door Lex
Geplaatst (bewerkt)

Héél apart, inderdaad. Nou ja, dan zal het bij die van mij destijds ook wel zo geweest zijn. Maar goed, het cachen zal er niet minder goed om gaan.

En na een week of twee valt het waarschijnlijk niet eens meer op. :crybaby:

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Inderdaad zitten de schermpjes bij de Etrex Euro en Etrex Venture niet in het midden, scheelt een milimetertje of zo. Vandaar dus die afwijking, een soort EPE :crybaby: .

Bij de GPS60 zit-ie precies in het midden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...