Spring naar bijdragen

Cache pagina's synchroniseren op pocketpc


polleke

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik was net even aan het kijken of het ook mogelijk was om cache pagina's te synchroniseren met je pocketpc. Dit kan makkelijk met Avantgo. Je kunt met een druk op de knop de gewenste cache pagina toevoegen aan je Avantgo channels. Deze pagina's worden automatisch gesynchroniseerd met je pocketpc.

Wellicht een tip voor gebruikers die graag actuele cachepagina's bij willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik ook Gartrax. Het grote voordeel vind ik dat je gewoon de caches selecteerd die je die dag wilt doen. Je haalt ze binnen via Easy GPS effie door de molen draaien en ik heb alle info die ik nodig heb, incluis alle logs en foto's !!! Daarna nof effie een filetje voor TomTom en ik kan navigeren van cache naar cache. Spijtig dat het nog geen Magellans ondersteund want dan zou ik alle WP nog kunnen inladen ook. Echt perfect programma !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gartrax maakt er bij mij mar 40 aan en houd er dan mee op. Ik heb alle caches aangeklikt maar het lukt me geen enkele keer om met gartrax een volledig uitdraai te krijgen

Ik ben wel premiummember van groundspeak en krijg daar voor de pocketpc wel alles binnen in ebook formaat. Maar met gartrax leek me het ook gewoon leuk.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...