Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn gps, op vakantie is hij gevallen, waardoor de linkerkant van de toetsen op de gps niet meer werken (knopjes in, find, mark en quit), de rechterkant en de pijltjes werken nog wel. Ik baal hier enorm van en vraag mij af of er een winkel of iets dergelijks is die dit kan repareren?

Weet iemand of er zo'n zaak bestaat of wat ik het beste kan doen, zodat hij weer goed functioneert?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Kelientje

Geplaatst (bewerkt)

Hallo Kelientje,

Waar heb je hem gekocht? En zit er nog garantie op? Dat kan namelijk verschil maken. Ik weet bv. dat Waypoint in Notter nog wel eens wat dummie-toestellen heeft liggen die ze gebruiken om beschadigde gps'en mee te repareren.

Bovendien is de CS gemaakt om tegen een stootje te kunnen. Ik zou zeker eens met de leverancier of met Sailtron (de importeur in Houten) overleggen over wat er mogelijk is.

bewerkt door Peetee
Geplaatst
Weet iemand of er zo'n zaak bestaat of wat ik het beste kan doen, zodat hij weer goed functioneert?

Alvast bedankt!

Ik weet niet waar je hem hebt gekocht maar in Notter zullen ze je zeker helpen, ook als je hem daar niet hebt gekocht. Het kan een paar cent kosten maar een 60cs is te duur om zo maar af te schrijven.

Sterkte en succes er mee!

Geplaatst (bewerkt)

Bedankt voor jullie snelle reacties! Helaas heb geen bon, mijn gps is ook al 2,5 jaar oud. Ik ga eens kijken of zij mij in Notter kunnen helpen, ik vind het inderdaad ook zonde om hem af te schrijven.

Nogmaals bedankt voor het meespelen!

bewerkt door kelientje
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...