Spring naar bijdragen

Welke merk batterij het beste voor de Etrex Euro

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Waarom? Om de prijs of om iets anders?

Ik heb zelf goede ervaringen met de gewone batterijen van de HEMA, zoals ik ook al in mijn vraag is gezet. Mag ik vragen waarom je dit vraagt?

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben vanmiddag nog even bij de HEMA wezen kijken. Nu ben ik toch aan het twijfelen tussen HEMA (19,95 voor de lader en 6.50 per 4 oplaadbare batterijen (speciaal voor fototoestel en mp3 speler) van 2500 mah nimh of die van varta

bewerkt door Bert-Ernie
Geplaatst
Ik ben vanmiddag nog even bij de HEMA wezen kijken. Nu ben ik toch aan het twijfelen tussen HEMA (19,95 voor de lader en 6.50 per 4 oplaadbare batterijen (speciaal voor fototoestel en mp3 speler) van 2500 mah nimh of die van varta

Dan ben ik wel benieuwd waarom je die van Varta zou willen?

Geplaatst (bewerkt)

Dan ben ik wel benieuwd waarom je die van Varta zou willen?

Over varta hoor en lees je ook veel positieve berichten. Vandaar. Ik wil graag goede batterijen en, ja hoor, niet te duur. Heb op internet een test gevonden over batterijen. Ga die morgen eens goed uitpluizen. Maare die Hema batterijen speciaal voor fototoestel en mp3 zijn neem ik aan beter als de "normale" van 1600?

bewerkt door Bert-Ernie
Geplaatst

Waarom? Om de prijs of om iets anders?

Ik heb zelf goede ervaringen met de gewone batterijen van de HEMA, zoals ik ook al in mijn vraag is gezet. Mag ik vragen waarom je dit vraagt?

Omdat je zei: Ik denk persoonlijk dat ik voor de HEMA ga. Ik zal straks eens naar de HEMA gaan en kijken hoe en wat. Erg bedankt voor jullie adviezen!

Was benieuwd wat je beweegredenen daarvan waren, maar whatever. Maakt mij niets uit. Ik heb er geen winst van als jij varta neemt of wat dan ook. Varta zijn mij nu eenmaal erg goed bevallen, terwijl ik inmiddels aardig wat oplaadbare batterijen heb: Ansmann, Hema, Aldi, Panasonic, Konnoc (ook erg goed bevallen, maar Varta net even beter). Zelfs na lopen van Batteries Not Included en backlight van GPS aan had ik na 8 uur constant gebruik en de gehele dag af en toe, nog twee streepjes over.

Overigens gebruikte ik voor de etrex vista al 2300mAh en dus nu 2700 voor de csx.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...