Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik probeer op mijn Magellan 210 in de actieve track POI's aan te maken, maar dat lukt niet zo erg.

Als ik "mark" onderweg indruk en opsla in een nieuwe map staat er als ik de GPS aan de pc koppel wel de nieuw aangemaakte map en een upt file maar als ik 10 keer heb opgeslagen staat er maar 1 poi in!!

Ook moet het toch zo zijn dat aangemaakte poi's meteen op de actieve kaart zouden moeten staan??

Wie weet er een antwoord op??

De gebruiksaanwijzing geeft geen die niet.

groeten,

Hans

Geplaatst
Hallo,

Ik probeer op mijn Magellan 210 in de actieve track POI's aan te maken, maar dat lukt niet zo erg.

Als ik "mark" onderweg indruk en opsla in een nieuwe map staat er als ik de GPS aan de pc koppel wel de nieuw aangemaakte map en een upt file maar als ik 10 keer heb opgeslagen staat er maar 1 poi in!!

Ook moet het toch zo zijn dat aangemaakte poi's meteen op de actieve kaart zouden moeten staan??

Wie weet er een antwoord op??

De gebruiksaanwijzing geeft geen die niet.

groeten,

Hans

Ik ken de Magellan niet, maar kan het zijn dat je 10 keer onder dezelfde naam opslaat? (En dus steeds het vorige overschrijft)

Geplaatst

Normaal als je een 'mark' maakt slaat hij deze op als p0001 en nummert verder.

Hoe dat gaat in een track weet ik niet.

Wellicht moet je die dan een andere naam geven.

Ik ga vandaag warschijnlijk op stap en zal het eens uitproberen.

Geplaatst

Ik ken de Magellan niet, maar Garmins slaan de punten als zelfstandige waypoints op.

Als je een punt markeert kan het toestel immers niet weten dat dat punt bij die track hoort, tenzij je dat op een Magellan speciaal zou kunnen aangeven.

Dat is kennelijk niet zo, en daarom vind ik het onwaarschijnlijk dat het gemarkeerde punt wordt gekoppeld aan de track.

Niettemin zou je, als je er een vindt, ook de andere moeten kunnen terugvinden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...