Sigmasailor Geplaatst 29 juli 2007 Geplaatst 29 juli 2007 (bewerkt) Ook ik zit te wachten op een zelfgeimporteerde Garmin 60 met het hele alfabet; vorige week besteld dus zal nog even duren. Op Markplaats zag ik een Garmin City Navigator v9.0 NT voor 50€; likt me een redelijke prijs. Ik ben er alleen niet uit wat het NT inhoud. Bij Garmin zelf wordt de software zonder 'NT' aangeboden. Staat trouwens al 1,5 maand te koop dus er zal vast wel iets mee zijn. Is er verschil tussen de NT en -niet- NT versie?? Sigmasailor 29 juli 2007 bewerkt door Sigmasailor
Lex Geplaatst 29 juli 2007 Geplaatst 29 juli 2007 NT is meer gecomprimeerd, er past dus meer kaart in het geheugen. Niet alle toestellen kunnen met NT omgaan, maar de 60C(S)x wel. Let op dat er een nog ongebruikte 7-teken aankoopcode bij zit, niet de 25-teken sleutelcode. Als dat erbij zit is het oplichting.
Kruimeldief Geplaatst 30 juli 2007 Geplaatst 30 juli 2007 Let op dat er een nog ongebruikte 7-teken aankoopcode bij zit, niet de 25-teken sleutelcode. Als dat erbij zit is het oplichting. Als ik dit lees dan is het dus oplichting als er een ongebruikte 7 teken code bij zit? Je mag op marktplaats en ebay er vanuit gaan dat al dit populaire software (Garminkaarten, TomTom) sowieso oplichting is. Je komt ook de wereld TomTom tegen voor 20 euro. Meestal illegale copieën en dan is het aardig duur voor een DVDtje en een Hoes dat samen hooguit een euro kost. Meestal werkt het niet en een enkele keer is de hoes een leuke copie en staat de fabeltjeskrant op de DVD Een originele versie, met ongebruikte codes is mijns inziens echt niet te koop voor 50 euro of zoals voor TomTom 20 euro. Maar goed, dat is een "topicspinoff" van de originele vraag en dat is wat het verschil is tussen CN en CN-NT. Het verschil is dus meer of minder gecomprimeerd en wel of niet geschikt voor bepaalde Garmin's. Antwoord lijkt me gegeven, topic derhalve gesloten. Mocht dit enigszins voorbarig zijn, "hoor" ik het graag.
Aanbevolen berichten