Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

:P Hallo,

De cache Spoorzoeken staat al vanaf 1 juni in onderhoud.

Hoelang mag het duuren voor de cache weer herplaatst moet worden.

Onze TB licht er namelijk in. Ik heb al 3 E-mails gestuurd naar het verantwoordelijke team,

maar ik hoor maar niets. wat kan ik doen? team PECN.

Geplaatst

Dat is idd vervelend. Het team zal op korte termijn een aanmaning krijgen van een reviewer dat de cache gearchiveerd gaat worden als ze hem niet binnen afzienbare tijd weer online brengen.

De cache is al sinds maart 2002 actief en zo te zien is hij altijd netjes beheerd. Mogelijk dat de maker even geen gelegenheid heeft om de mail te beantwoorden? Wel een beetje vreemd.

Gast Team_Maju
Geplaatst

Normaal gesproken mag een cache een week of 2 disabled staan ivm onderhoud. Daarna moet die het archief in ( volgens de richtlijnen). Mocht het te lang duren, dan zet kruimel in het archief.

niemand in de buurt die je TB uit die cache wilt halen en hem verder wilt laten reizen?

Geplaatst

Zo zit ik met "GeoFishinG". Die is sinds 14 mei door 4 cachers niet gevonden (waaronder ik). En aangezien er twijfel heerst over de aanwezigheid van de cache heb ik al 3x de makers gemaild. Geen reactie. Het kan natuurlijk zijn dat ze 2 maanden met vakantie zijn. Hoe moet ik nu handelen? Kruimel een berichtje sturen?

Gast Team_Maju
Geplaatst

Een needs maintenance bericht op de pagina achterlaten.

Geplaatst
Normaal gesproken mag een cache een week of 2 disabled staan ivm onderhoud. Daarna moet die het archief in ( volgens de richtlijnen). Mocht het te lang duren, dan zet kruimel in het archief.

niemand in de buurt die je TB uit die cache wilt halen en hem verder wilt laten reizen?

nee want de cache is gewoon weg, ik wacht nog wel even af, bedankt!!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...