hurry1 Geplaatst 9 juli 2007 Geplaatst 9 juli 2007 Op het forum kan ik er geen recente berichten over vinden dus maar even een nieuw topic aangemaakt. Afgelopen zaterdag de Poort cache (GC130XA) in Almere gevonden en gelogt. Zondag was de log nog niet doorgekomen dus via de dhz pagina een correctie aangevraagt. Vandaag is de log nog niet doorgekomen dus maar weer een correctie aangevraagt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar ik weet geen andere mogelijkheid. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? en zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan?
Gast Team_Maju Geplaatst 9 juli 2007 Geplaatst 9 juli 2007 je log staat er gewoon met 3 foto's. Of bedoel je dat die ergens anders niet doorkomt?
hurry1 Geplaatst 9 juli 2007 Auteur Geplaatst 9 juli 2007 je log staat er gewoon met 3 foto's. Of bedoel je dat die ergens anders niet doorkomt? Klopt mijn log staat er fantastisch mooi, maar hij verdwijnt niet van de niet gevonden kaart en komt ook niet door in de statistieken. Ik heb even gekeken bij de wandelende takken, zij hebben de cache na ons gevonden en ook bij hun staat hij niet in de statistieken.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 9 juli 2007 Geplaatst 9 juli 2007 je log staat er gewoon met 3 foto's. Of bedoel je dat die ergens anders niet doorkomt? Klopt mijn log staat er fantastisch mooi, maar hij verdwijnt niet van de niet gevonden kaart en komt ook niet door in de statistieken. Ik heb even gekeken bij de wandelende takken, zij hebben de cache na ons gevonden en ook bij hun staat hij niet in de statistieken. Is het nu OK?
hurry1 Geplaatst 9 juli 2007 Auteur Geplaatst 9 juli 2007 Ze zijn erdoor. Geen idee waarom nu wel, maar het topic kan wat mij betreft dicht. Onze statistieken kloppen weer.
Gast Team_Maju Geplaatst 9 juli 2007 Geplaatst 9 juli 2007 het kan wel vaker gebeuren dat het een paar dagen duurt voor de cache verdwenen is van de niet gevonden kaart. Dus mijn advies is even geduld hebben. Mocht die er over een week nog bij staan..dan nog keer een poging doen met corrigeren van de logs.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 9 juli 2007 Geplaatst 9 juli 2007 Ze zijn erdoor. Geen idee waarom nu wel, maar het topic kan wat mij betreft dicht. Onze statistieken kloppen weer. Ik heb je er even doorheen "geduwd". Begrijp goed, dat op geocaching.com je echte gegevens staan. Hier op geocaching.nl proberen we uit die gigantische Amerikaanse bak met gegevens, de Nederlandse eruit te "pikken". Dat gaat soms lastig. Uiteindelijk komt het altijd goed, want we blijven proberen. In het algemeen dus: GEDULD svp.
Aanbevolen berichten