Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb de gegevens van de cache in een mailtje naar je toegestuurd. Hij dateert nog van 30 juli 2006

Misschien te oud?

Geplaatst
Dus dat is de truc: hup een paar honderd caches online en scoren maar in die FTF lijst!!!! :)

Liefst van 10km lopen per stuk, staat een ander nog bij de start, ben jij de box al aan het loggen....

Bedenk me trouwens, dat kan ook serieus, als je twee accounts aanmaakt, op eentje caches activeert en ze op de andere incognito logt ;)

ik hoop niet dat ik mensen op ideeen breng!!

En dat allemaal voor een puntje erbij? Wat een gedoe.

Doe dan wat er echt meer doen dan robenada, die loggen gewoon iedere keer hun eigen cache als gevonden. Sommige zelfs die een eigen cache, per cache, meer dan eens loggen als gevonden.

Ik heb er eens een keer iemand op aangesproken. Privé dus, en ik kreeg als antwoord dat ze zich dan vergist hebben en dat die found it optie, bovenaan in dat rijtje zo vanzelfsprken was vanuit geconden cachegewoonte, dat ze als ze een note bij hun eigen cache willen plaatsen, "per ongelijk" al gekozen hadden voor en found it.

en dat je als eigenaar je eigen log kunt editen en er dan alsnog een note van kunt maken, komt ook niet in hun op.

Nee, wil je puntjes? dat kan heel gemakkelijk hoor. Ik ken nog wel een paar manieren.

Je geeft een stapeltje van je logstickers mee aan een bevriende cacher en als hij een cache gevonden heeft, logt hij voor zichzel en voor jou. hij geeft gewoon even een lijstje aan je door van die en die cache zo en zo laat.

Als jij dat nu ook doet voor die ander, wel op andere data natuurlijk, dan heb je je "schuld" weer betaalt.

Ik heb de gegevens van de cache in een mailtje naar je toegestuurd. Hij dateert nog van 30 juli 2006

Misschien te oud?

en die is niet gereviewed, niet afgewezen of iets dergelijks? Of je hebt het niet weer geactiveert, of het staat bij iemand in een eigen "on hold" lijstje. in ieder geval niet bij mij. ik zet alleen caches die goedgekeurd zijn en op een afgesproken datum of tijdstip online moeten op "on hold". dan zien de andere reviewer het niet meer namelijk en kunnen ze het niet per ongeluk online zetten. En dan heb ik een online agenda die me meld dat die en die cache morgen om zo en zo laat online moet.

Ik heb er dus al weken eentje klaar staan die volgens afspraak morgen online komt :)

Heb je me een GCnummer gestuurd? dan kan ik er mee verder gaan.

Geplaatst

Als er opeens een team is met de naam "absoluut niet De Oliva's, wij zijn het echt niet hoor" die HEEL VEEL caches in de regio Leiden leggen dan weet men waar men aan toe is......

;)

Eerst Nederland maar eens leeg cachen :) dan zien we wel verder. Kan even duren bij gebrek aan vrije tijd.

Geplaatst

Hmmm, je mag de KralenFee dankbaar zijn. Heeft via je profiel gezocht naar hidden caches en komt er eentje tevoorschijn die als unapproved staat. Staat in een aparte lijst omdat het toen, zoals het was, afgekeurd is. Hij is wel geactiveerd door je, er is geen bericht van gekomen.

En het is een die afgewezen is door mij alszijnde moving cache. maar je hebt hem volgens mij gewijzigd.

Ik schuif het eten aan de kant en kijk er direct na. Als alles goed is, komt het zo online, als er in mijn ogen nog iets aan mankeert dan krijg je een reviewernote/mailtje.

Ik neem aan dat de cache er niet meer ligt na zo'n lange tijd, dus zal ik je dat eerst maar eens mailen voordat het online komt.

Ik snap trouwens niet waarom je me daar nooit naar gevraagd hebt, anders dan nu hier op het forum. Ik bijt niet hoor.

Ha, ik zie dat je hem op 30 juni 2007 weer aangeboden hebt. valt dus nog weer mee

Geplaatst

Geweldig dat je hem hebt weergevonden. Ik was al bang dat hij voorgoed verloren was en ik een nieuwe pagina moest aanmaken (wat overigens ook niet veel werk geweest was).

Het verhaaltje is natuurlijk allemaal onzin, maar het leek me wel een ludieke manier om aandacht voor de cache te vragen. De cache is er helemaal klaar voor. Zodra hij gereviewed is zal ik de coins en travelbugs loggen die liggen te wachten op een nieuwe eigenaar. Ik ben trouwens benieuwd wie hem als eerste vindt. Dat zal nog niet meevallen!

En petje af voor het werk dat jullie verrichten! :)

Hmmm, je mag de KralenFee dankbaar zijn. Heeft via je profiel gezocht naar hidden caches en komt er eentje tevoorschijn die als unapproved staat. Staat in een aparte lijst omdat het toen, zoals het was, afgekeurd is. Hij is wel geactiveerd door je, er is geen bericht van gekomen.

En het is een die afgewezen is door mij alszijnde moving cache. maar je hebt hem volgens mij gewijzigd.

Ik schuif het eten aan de kant en kijk er direct na. Als alles goed is, komt het zo online, als er in mijn ogen nog iets aan mankeert dan krijg je een reviewernote/mailtje.

Ik neem aan dat de cache er niet meer ligt na zo'n lange tijd, dus zal ik je dat eerst maar eens mailen voordat het online komt.

Ik snap trouwens niet waarom je me daar nooit naar gevraagd hebt, anders dan nu hier op het forum. Ik bijt niet hoor.

Ha, ik zie dat je hem op 30 juni 2007 weer aangeboden hebt. valt dus nog weer mee

G
Geplaatst

Nou, het is dat je later nog eens opmerkte dat je hoopte dat je volgende online komt en dat ik merkte dat er 'stron*" aan de knikker was en al reageerde met dat ik de draad kwijt ben. Anders had ik net als al de anderen gedacht. Wow, die hebben al even een blackout :)

Reageer maar ff op de reviewernote die ik net verstuurd heb. Klopt dus, gemiddelde reviewertijd per cache is 15 minuten. Alhoewel, gemiddeld? Ik heb ze er bij die uren duren en niet vaak een van 5 minuten ;)

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...