Spring naar bijdragen

Automatisch bijwerken van logjes en aantal founds


florabora

Aanbevolen berichten

Wanneer je een .gpx file in GSAk hebt geimporteerd, is dat dan statische data geworden, dwz dat het niet mee verandert met de werkelijke cache pagina?

 

Ik bedoel met name de logjes en de last found. Die verandert niet mee merk ik. Moet je soms om het actueel te houden een nieuwe gpx van de betreffende cache inladen om de informatie over founds etc in GSAk up to date te houden of kan ie dat zelf ergens vandaan halen?

 

Ik mis dus een soort van "update-cache-details"-knop ofzo. Kijk ik er langs, is deze functie wel aanwezig of bestaat er een work-around? De enige manier die ik zie, is voor iedere cache opnieuw een gpx genereren via de website en die inladen in GSAk. Dat is toch ondoenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

[sNIP]

De enige manier die ik zie, is voor iedere cache opnieuw een gpx genereren via de website en die inladen in GSAk. Dat is toch ondoenlijk?

 

Sowieso kun je natuurlijk met PQ's alles updaten wat je wilt.

Wil je alleen een subset van de caches in GSAK updaten dan moet je eens naar deze macro kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis dus een soort van "update-cache-details"-knop ofzo. Kijk ik er langs, is deze functie wel aanwezig of bestaat er een work-around? De enige manier die ik zie, is voor iedere cache opnieuw een gpx genereren via de website en die inladen in GSAk. Dat is toch ondoenlijk?

 

de genoemde macro werkt maar net ontdekte ik in gsak onder waypoint de keuze statuscheck. Dan controleert gsak zelf de pagina. Werkt netzo maar dan per stuk/cache.

 

Typisch gsak, kan het via een macro, wordt het vaak soms ingebouwd :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis dus een soort van "update-cache-details"-knop ofzo. Kijk ik er langs, is deze functie wel aanwezig of bestaat er een work-around? De enige manier die ik zie, is voor iedere cache opnieuw een gpx genereren via de website en die inladen in GSAk. Dat is toch ondoenlijk?

 

de genoemde macro werkt maar net ontdekte ik in gsak onder waypoint de keuze statuscheck. Dan controleert gsak zelf de pagina. Werkt netzo maar dan per stuk/cache.

 

Typisch gsak, kan het via een macro, wordt het vaak soms ingebouwd :lol1:

 

Deze 'status check' checkt zoals de functie al zegt enkel maar de status van een cache, dus of een cache Available, Temporary unavailable of Archived is, en past de GSAK database daar op aan. Er worden dus geen nieuwe logjes of wijzigingen op de cachepagina binnengehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...