opa81 Geplaatst 20 juni 2007 Share Geplaatst 20 juni 2007 Ik heb gisteravond Google Earth op mijn PC gezet maar als ik verbinding wil maken met de Google server krijg ik de melding: Kan de server niet vinden of DNS fout. Kan iemand mijn hiermee helpen. Alvast bedankt, Andre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 20 juni 2007 Share Geplaatst 20 juni 2007 dit gebeurt vaker. meest simpele oplossing die ik zelf gedaan heb was deinstalleren en opnieuw installeren. misschien weet iemand anders een elegantere oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 20 juni 2007 Share Geplaatst 20 juni 2007 Heb je misschien firewall of antivirus software op je pc staan ? Zo ja dan zou je even kunnen proberen deze tijdelijk uit te schakelen en het inloggen dan nog eens te proberen. Indien GE wel doorstart maar je enkel een lege zwarte ruimte krijgt dan kun je dit doen onder het menukopje File en dan net boven exit kiezen voor server login. Eventuele foutmeldingen anders dan die je al had kun je nog even laten weten. DNS error geeft in feite aan dat er een fout optreed bij het omzetten van een naam van een website of server naar een IP adres. Over het algemeen is je eigen internet provider degene die de DNS service voor je biedt, maar je zou eventueel er voor kunnen kiezen zelf een DNS server van een andere provider toe te voegen in de eigenschappen van je netwerkverbinding. Maar dit laatste zou ik pas doen als blijkt dat het probleem niet zit in de GE software zelf of je firewall/antivirus programma's. Succes met proberen. Groeten Jan-Willem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opa81 Geplaatst 20 juni 2007 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2007 Ik heb al geprobeerd om hem er opnieuw op te zetten, dat lukt wel maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Ik zie wel het hele GE scherm maar de ruimte blijft inderdaad helemaal zwart. Ik ga eens proberen wat er gebeurd als ik de antivirus uitzet. Andre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 20 juni 2007 Share Geplaatst 20 juni 2007 En denk er ook even aan dat GE gebruik maakt van de proxy zoals deze is ingesteld binnen internet explorer. Binnen internet explorer onder internet setings --> verbindingen/connections. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opa81 Geplaatst 20 juni 2007 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2007 Het is gelukt heren. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 20 juni 2007 Share Geplaatst 20 juni 2007 Het is gelukt heren. Bedankt. Kijk, d'as mooi om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden