Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik bezit sinds december 2001 een GPS V en ben er erg tevreden over. :rolleyes:

Qua geocaching kan ik de V achterna rijden tot vlak bij de cache (autorouting!) en dan in off-road mode verder. Ontvangst is prima (pas alleen op met warmtewerende voorruit, maar dat is zo met elke GPS), display is erg goed en de bediening is ook goed te doen.

Lees ook eens de GPS V FAQ pagina op mijn website.

• 1 year later...
Geplaatst

Wij willen graag in de auto ook een leuk kaartje.....maar tot zo'n 400 eurie.

Vraagje over de Garmin V de luxe. Is het tegenwoordig nog steeds niet raadzaam om een 2e hands Garmin V met de amerikaanse basemap aan te schaffen (met unlockcode voor cityselect 4.01) wanneer je hoofdzakelijk in Europa rondloopt?. Of is dit al op te lossen?

Te koop gezien voor =/- € 200

Europese versie te koop gezien voor € 315

Ook een Fujitsupocket LOOX gezien met GPS en TOMTOM2 bieden vanaf € 101,00

Andere tips zijn ook welkom (PDA, handhelds, nieuw of 2e hands....)

Graag advies en/of tips

Geplaatst

We hebben zelf een 60CS, GPS V en TomTom2 en 3

De TT en de 60Cs navigeren perfect en zijn ook snel bij herberekeningen en als je een bocht omgaat en meteen er naar is weer een bocht. Dan hebben beide geen problemen.

De GPS V is een stuk langzamer en heeft moeite met snel achterelkaar opvolgende afslagen. Als je van de route afwijkt en hij een nieuwe route moet berekenen kan dat wel eens erg lang duren. Als je dan net een afslag / straat daardoor mist moet ie weer opnieuw gaan rekenen enz.

Ik zou gaan voor de TomTom voor de navigatie en de GPS lekker gebruiken voor cachen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...