Spring naar bijdragen

Cache beschrijvingen op je telefoon


florabora

Aanbevolen berichten

Hallo daar, ik ben nog vrij nieuw met GSAk maar zag dit nog niet op het forum vermeld en wilde het graag met jullie delen.

 

Ik ben me aan het voorbereiden op de zomervakantie en wil graag alle caches in de regio weten. Met behulp van pocket queries is er wel een export te maken die GSAk weer kan opnemen maar daarmee hield voor mij de handigheid op en startte het handmatige deel. Ik zag mezelf al helemaal 500 printjes maken en een hele map aanmaken voor alle cachebeschrijvingen.

 

Totdat...!

 

Ik in de export mogelijkheden van GSAK een html-export probeerde en deze uploade naar mijn mobiele telefoon (Sony Ericsson K800i). Op deze manier kun je zonder laptop of PDA toch alle cachebeschrijving supergoed lezen en digitaal tot je beschikking hebben! Met alle linkjes en mogelijkheden die de webpagina's van GSAk bieden, kun je ook op je telefoon browsen!

 

Misschien voor sommigen een bekende zaak, maar voor anderen een nieuwe manier en wellicht ook de brug tussen digitaal cachen (PDA) en analoog cachen (printjes).

 

Groet en succes!

floris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Net even met mijn samsung E900 geprobeerd, maar werkt supper :beerchug: Is wel een keer makkelijk, je kan het net als een PDA, zien alleen het beeldscherm is wat kleiner.

 

Bedankt, we gaan het zeker een keer proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na een middagje spelen en lezen, kom ik erachter dat mijn 'uitvinding' helemaal niet zo spannend is... Zie ook http://weedboer.blogspot.com/2007/02/paper...hen-deel-2.html.

 

Hoe dan ook, ik zie dit voor het eerst en ben er erg gelukkig mee! Nu ga je tenminste ook een hit krijgen wanneer je in het forum op K800i zoekt! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...