AJKwak Geplaatst 24 juni 2010 Geplaatst 24 juni 2010 (bewerkt) oké bedankt voor het initiatief want zelf kan ik het allemaal niet maken ik kijk er graag naar uit groeten alex 24 juni 2010 bewerkt door alex1
Team MaChrAu Geplaatst 24 juni 2010 Geplaatst 24 juni 2010 oké bedankt voor het initiatief wan zelf kan ik het allemaal maken ik kijk er graag naar uit groeten alex Als je het zelf kan maken, waar heb je het dan nog niet gedaan? Of begrijp ik je niet je helemaal?
AJKwak Geplaatst 24 juni 2010 Geplaatst 24 juni 2010 oké bedankt voor het initiatief wan zelf kan ik het allemaal maken ik kijk er graag naar uit groeten alex Als je het zelf kan maken, waar heb je het dan nog niet gedaan? Of begrijp ik je niet je helemaal? foutje ik kan het niet originele post aan gepast.
roewin Geplaatst 24 juni 2010 Geplaatst 24 juni 2010 Voor de Nokia komt een versie.Ik ga daarmee aan de slag in samenwerking met Team Sweetlake. Omdat dit nogal wat programeerwerk is zal het pas op zijn vroegst tegen de winter klaar zijn. Het probleem is dat Symbian (de software op de Nokia telefoons) geen .net Framework heeft. Alles moet dus worden om geprogrammeerd in C++ of Java. Dus helaas allemaal nog even geduld. Het is wel leuk om tegen de tijd dat er een voorlopige versie klaar is een aantal test gebruikers te hebben. Ik meld mij graag aan om een Nokia-versie tzt te testen op mijn N86.
Fotogravinnetje Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 Ik meld mij ook graag aan voor testen met m'n nokia 5230
koedeboe Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 Het programma ziet er erg leuk uit en de functies die erin zitten zijn "top", alle lof! Ik heb even lopen zoeken maar kan niets vinden over het Android platform. Op de "ontwikkelsite" wordt wel gemeld dat daar geen ontwikkelingen voor zijn . Dat is natuurlijk heel erg jammer aangezien een beetje android toestel alles aan boord heeft om het tot een succes te maken (goede gps, 3 assige kompas, versnellingsmeter..) en de populariteit (marktaandeel) sterk toeneemt. Kent iemand de status van die ontwikkellijn, verwachtingen in de nabije toekomst?
Team Sweetlake Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Geplaatst 25 juni 2010 (bewerkt) Voor de toekomst is er momenteel alleen prima zicht op de Symbian versie, welke door Team MaChrAu zal worden ontwikkeld. Andere versies staan in de koelkast... Site is aangepast. 25 juni 2010 bewerkt door Team Sweetlake
SypherNL Geplaatst 2 juli 2010 Geplaatst 2 juli 2010 Wanneer komt de android-versie van PGCT uit? Ben eigenlijk ook wel benieuwd of dit in de planning zit. Aangezien Android extreem snel aan het groeien is, is dit een niet te verwaarlozen platform om te ondersteunen
Buteo66 Geplaatst 11 augustus 2010 Geplaatst 11 augustus 2010 Heb het zojuist op mijn IPAQ werkende gekregen. Fantastisch!!! Heel erg bedankt, Sweetlake!! Hier ga ik veel plezier van hebben in het veld.
vp2rood Geplaatst 1 december 2010 Geplaatst 1 december 2010 Is er inmiddels al iets meer bekend over een android versie? Ik had deze voorheen op een windows toestel staan en vond het een fantastisch programma. Helaas is dat toestel kapot en is er een Android voor in de plaats gekomen. Ik heb rond gekeken maar ik kan geen hulpprogramma vinden dat zo uitgebreid is als dit. Een android versie zou dus heel welkom zijn.
Team Sweetlake Geplaatst 1 december 2010 Auteur Geplaatst 1 december 2010 De NETCFSetupv2.msi moet vanaf de computer 'gedraaid' worden, dus op de computer dubbelklikken, vervolgens sou het installatieprogramma dan contact moeten maken met de PDA en het vervolgens installeren. Overigen vbraag ik me af of PGCT dan wel zal werken aangezien het rekent op NET CF versie 3.5. Ga naar http://www.pgct.nl/netcf.html voor deze versie een een installatiehandleiding. Ik tracht het progje PGCT op mijn PDA aan de praat te krijgen maar het lukt (nog) niet. Ik heb een iPaq 2210 en na wat zoekwerk vond ik: MS Pocket PC versie 4.20.0 (build 14053) ©1996 2003 Intel PXA255 mem 57.09 Wat heb ik gedaan. PGCT naar de PDA gekopieerd en daarna laten geïnstalleerd. Ik krijg een icoontje in Start Programs. Als ik daar op klik zie ik even dat het progje geladen wordt, maar dan niets meer. Toen dacht ik zou het aan .Net liggen? Het progje heb ik gedownload (NETCFSetupv2.msi) en gekopieerd naar mijn PDA. Als ik er op klik krijg ik de foutmelding: There is no application associated with "NETCFSetupv2" run the application first, then open this file from within the application. Heeft iemand een Hint?
isabellverhoef Geplaatst 1 december 2010 Geplaatst 1 december 2010 hoi Zou dit programma ook werken op een blackberrry? Groetjes Hoefsmidjes
Team Sweetlake Geplaatst 1 december 2010 Auteur Geplaatst 1 december 2010 Nee, alleen op een Windows PDA of iPhone. Er zijn goede ontwikkelingen gaande voor Android en Symbian, maar Blackberry valt daar dus niet onder. hoi Zou dit programma ook werken op een blackberrry? Groetjes Hoefsmidjes
isabellverhoef Geplaatst 1 december 2010 Geplaatst 1 december 2010 nou wat jammer... ik heb ook een LG T300 cookie, maar daar heb ik geen internetabb op. Heeft het programma verbinding nodig?
Team Sweetlake Geplaatst 1 december 2010 Auteur Geplaatst 1 december 2010 nou wat jammer... ik heb ook een LG T300 cookie, maar daar heb ik geen internetabb op. Heeft het programma verbinding nodig? Het programma heeft geen verbinding nodig, maar als ik even zoek op de LG denk ik niet dat PGCT er op zal werken...
Aanbevolen berichten