jos.vanzetten Geplaatst 5 juni 2007 Geplaatst 5 juni 2007 Ik ontving een mailtje van www.futurumshop.nl dat zij de nieuwe Topo NL 2007/2008 op vooraad hebben. Nu heb ik ik niks gelezen over een nieuwe versie, maar mischien houd men dat stil om eerst de oude vooraad op te maken. Nu vind ik dat het erg snel is na de introductie in 2006. Het is 1 April geweest.....zou het dan toch waar zijn. Weet iemand hier iets van af? Wilt u hier uw ervaringen delen? Jos van Zetten
0 Goonies Oosterhout Geplaatst 8 juni 2007 Geplaatst 8 juni 2007 Het is me duidelijk, ik ben niet genaaid. Nieuwe(re) versie van topo, waarmee ik blij mag zijn. On Route is een extra speeltje, maar past niet voldoende bij de dingen waar ik mijn GPS voor gebruik: navigeren naar in de buurt van een cache met metroguide, routeerbaar gemaakt en vervolgens met behulp van de topo-kaart (en gezond verstand) lopen/fietsen naar de cache.
0 Ruud4d Geplaatst 8 juni 2007 Geplaatst 8 juni 2007 Ik denk ook niet dat het voor geocaching een toevoeging is. Wel voor fietsers (wandelaars) die een mooi stukje op pad willen. Die geven dan gewoon een punt in waar ze naar toe willen en eventueel een via punt. Het apparaat wijst hen de weg via de fietspaden i.p.v. de grotere wegen. Het zou misschien een hulpmiddel zijn om rondje Bernheze te doen
0 jos.vanzetten Geplaatst 14 juni 2007 Auteur Geplaatst 14 juni 2007 Ik heb van futurumshop het volgende bericht gekregen: .......De enige wijzigingen die zijn gedaan in deze "nieuwe versie" is een andere installatie procedure. De kaarten zijn dus 100% hetzelfde als de "oude versie" van Topo NL. Ik heb voor de zekerheid maar even bij Garmin Nederland geïnformeerd.......... Dus als je al Topo NL hebt heeft deze versie geen meerwaarde. Jos
Vraag
jos.vanzetten
Ik ontving een mailtje van www.futurumshop.nl dat zij de nieuwe Topo NL 2007/2008 op vooraad hebben.
Nu heb ik ik niks gelezen over een nieuwe versie, maar mischien houd men dat stil om eerst de oude vooraad op te maken.
Nu vind ik dat het erg snel is na de introductie in 2006.
Het is 1 April geweest.....zou het dan toch waar zijn.
Weet iemand hier iets van af?
Wilt u hier uw ervaringen delen?
Jos van Zetten
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten