Spring naar bijdragen

Megapott Geolympics, wie ?


Aanbevolen berichten

Wij hebben ons aangemeld voor het Megapott Geolympics Event in Duitsland, zaterdag 9 juni 2007. Bij de lijst van inschrijvingen meen ik toch ook een aantal Nederlandse teams te hebben ontdekt. Wellicht dat er belangstelling bestaat om de krachten te bundelen die dag. Ik spreek best wel een woordje Duits, maar de gehele dag vind ik toch wat te vermoeiend :no: .

Dus al er geocachers zijn die "iets" willen afspreken, geef even een reactie. Wij komen de vrijdag voor het event aan, en staan met onze camper op de parkeerplaats, westelijk gelegen naast het campeerterrein.

Voor als er meer zijn: Hymer 574, voorzien van Geostickers !

bewerkt door Geo-Hoppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook wij (the ice shill master, de gewone rat en ik) gaan hier heen, graag willen we ook op vrijdag aankomen maar hebben de tent bij ons.

Veder lijkt het leuk om deze dagen samen met een aantal Nederlanders te cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er van uit, dat er ter gelegenheid van het event genoeg nieuwe caches zijn om te doen, alhoewel ik alle "oude" caches daar ook nog niet heb gedaan. Dus in princiepe de eventcaches, maar wellicht dat er een geweldig leuke andere te doen is. Het programma lijkt mij overvol, dus aanbod zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur maar even PB dan spreken we wat af. Wij komen zaterdagochtend aan en overnachten in het Ibishotel in Bochum. We zijn er om 9 uur/half 10 (altijd lastig gokken, we rijden om 7 uur weg uit Haaksbergen (Twente)).

 

Thex zal Marcus (5 Steinweisen No. 1) tips vragen voor leuke caches in de buurt.

Wordt vervolgd dus. Gezellig om met een stel Nederlanders een dagje in Dld op pad te zijn :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hoppertjes blijven stil op ons geroep, echter ik heb wat insite informatie weten los te peuteren, nl de betere caches. 4 Nachtcaches, en enkele prachtige multi's (en wat nattepakken gedoe).

 

Nou, wie durft ? Nog enkele dagen voorbereiding :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel hoor, de Geo-Hoppertjes reageren wel, maar waren een lang weekeind weg met de camper om te cachen op Texel. En daar hadden we geen Internet.

Dus wij gaan a.s. vrijdag naar Duitsland en slaan onze "tenten" ( camper) op, op de parkeerplaats naast het kampeerterrein. (Vrijdagavond!) Wij denken dat Thex/Kiddooz wel een paar leuke caches hebben geritseld. Dus ook van hier uit, wie durft en sluit aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...