Brambo1 Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Ik ben al een tijdje een serieuze cache hunter (heb dr nu 124 gevonden) maar ik zou graag weten hoe ik alle waypoints van cache´s uit Nederland (en Belgie) in 1x in mijn GPSmap 60CX kan zetten.
de Roode Lantaarn Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Ik ben al een tijdje een serieuze cache hunter (heb dr nu 124 gevonden) maar ik zou graag weten hoe ikalle waypoints van cache´s uit Nederland (en Belgie) in 1x in mijn GPSmap 60CX kan zetten. Voordat ik verder ga, even een ander vraagje. Om hoeveel WP's denk je dat het hier gaat? Hoeveel WP's kunnen er in je 60 CX? OK. Als je Premium member bent/wordt van GC.com kun je Pocket Querys aanvragen. Deze kun je dan laden in een programma als bijv. GSAK. Van uit GSAK zet je ze snel over naar je GPS.
LTeunis Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Ik ben al een tijdje een serieuze cache hunter (heb dr nu 124 gevonden) maar ik zou graag weten hoe ik alle waypoints van cache´s uit Nederland (en Belgie) in 1x in mijn GPSmap 60CX kan zetten. Voordat ik verder ga, even een ander vraagje. Om hoeveel WP's denk je dat het hier gaat? Hoeveel WP's kunnen er in je 60 CX? OK. Als je Premium member bent/wordt van GC.com kun je Pocket Querys aanvragen. Deze kun je dan laden in een programma als bijv. GSAK. Van uit GSAK zet je ze snel over naar je GPS. Maar als WP's ben je beperkt tot 1000 stuks. Met POILoider kan je net zoveel POI's (WP's) naar je GPS sturen als je geheugenkaartje toelaat.
team-omega-25 Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Hé, dat wist ik ook niet. Ga ik meteen uitproberen. Bedankt LTeunis! Henk
gpsgek Geplaatst 26 mei 2007 Geplaatst 26 mei 2007 Hé, dat wist ik ook niet. Ga ik meteen uitproberen. Bedankt LTeunis! Henk Daar wordt ook achter dit bureau aan gewerkt, met dank aan Jessy voor de tip en Mr. Chaos voor een lapje code wat door GSAK verstaan wordt. Er zijn nog een aantal probleempjes die verholpen moeten worden, maar het POI-verhaal biedt zeker mogelijkheden. Even terug ontopic: Als je de caches als WP's in je GPS wilt hebben, kun je dat het makkelijkst doen met GSAK. Er is gewoon een menuutje wat netjes alle waypoints in je GPS zet.
team-omega-25 Geplaatst 26 mei 2007 Geplaatst 26 mei 2007 (bewerkt) Ik heb het nog niet voor de volle 100% aan de praat, maar het werkt wel! Vooral bij de teksten waar dubbele quote’s in voorkomen is het even goochelen om deze door een enkele quote te vervangen. Het is wel even wennen omdat het zoeken naar een cache niet meer via waypoints gaat maar via de ‘Eigen nuttige punten’. Ook zijn de symbooltjes (rondje ipv schatkistje) wat kleiner maar een kniesoor die daar op let! Henk 26 mei 2007 bewerkt door team-omega-25
Urslau Geplaatst 26 mei 2007 Geplaatst 26 mei 2007 Ook zijn de symbooltjes (rondje ipv schatkistje) wat kleiner maar een kniesoor die daar op let! Henk Als je een transparant (BMP-)plaatje maakt van het schatkistje heb je toch een schatkistplaatje (echter zonder functionaliteit dat ie open gaat). Overigens: Ik laad alle caches via het loc bestand in mapsource. Dan sla ik het op als .gpx bestand. Dan heb je geen GSAK nodig.
Aanbevolen berichten