adamzuidvierhoog Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Ik ga binnenkort een nieuwe gps kopen. Deze wil ik graag aansluiten op m'n Mac zodat ik kaarten en andere info kan inladen. Nu hoorde ik dat Magellan of Garmin net een model hebben uitgebracht die compatible is met Mac. Weet iemand welk model dat is? Veel dank en groet, Jeroen.
MacOZ58 Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Ik ga binnenkort een nieuwe gps kopen. Deze wil ik graag aansluiten op m'n Mac zodat ik kaarten en andere info kan inladen. Nu hoorde ik dat Magellan of Garmin net een model hebben uitgebracht die compatible is met Mac. Weet iemand welk model dat is? Veel dank en groet, Jeroen. Dat zou ik ook graag willen weten. Ik ben zelf ook een mac gebruiker maar moet voor het laden van de kaarten nog altijd een PC gebruiken (mijn dochter heeft een PC en die laptop mag ik daarvoor gebruiken). WP's e.d. naar de GPS sturen gaat vanaf de mac wel goed. Groeten, MacOZ58
blazez Geplaatst 25 mei 2007 Geplaatst 25 mei 2007 Volgens mij is garmin (volgen sommige eindelijk) toch bezig met mac support? Ik weet dat de webupdater bijvoorbeeld al voor de mac te krijgen is. gelezen op: http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=83660 Niet helamaal voor het magellan forum maargoed :-)
Voortrekkers Geplaatst 28 mei 2007 Geplaatst 28 mei 2007 Dat is eigenlijk wel een goede vraag. Heb enige tijd geleden eXplorist 100 aangeschaft en deze dmv een 'in-elkaar-knutsel-kabel' wel verbonden met usb-poort. De mac ziet 'm ook maar de driver wil niet aanslaan zeg maar. De driver die ik gebruik (Prolific) kan goed met de eXplorist overweg als je 'm via windows benaderd, maar da's geen mac he []. eXplorist 210 zou met enig kunst- en vliegwerk wel op de mac werken, zelfs met Google Earth. Zie bijvoorbeeld gpsfaqs.org gpsfaqs.org
Aanbevolen berichten