GeoGerard Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 (bewerkt) Mijn neefje van 8 jaar vraagt frequent in de auto of ik mijn GPS mee heb genomen, hij is weg van het apparaatje. Dan ziet hij ruim van te voren zijwegen, fly-overs, bruggen, etc aankomen. Nu had ik zoiets van ik kan met dat kind ook een keer langs een van mijn caches gaan. Jesse krijgt de GPS en mag zelf gaan zoeken. Het punt is dat ik geen videorecorder heb en dus geen ervaring met het maken van video's. Ik heb wel een digitale camera die ook kan opnemen. Dus ... 3 x 128 mb aan flash memory extra meegenomen en in de auto met dat kind. Best wel moeilijk hoor, EN filmen EN een kind begeleiden met het zoeken van een cache. Vervolgens thuis alle video fragmenten knippen en plakken op de computer, had ik ook nog nooit gedaan. Al met al toch een leuke ervaring, ik denk dat ik Jesse binnenkort zijn eigen schat laat verstoppen. VIDEO 22 mei 2007 bewerkt door GeoGerard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Nog even oefenen en Hollywood ligt open voor je Het is best een leuk stukje video. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Ziet er goed uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
betuweloper Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Ga zo door Jesse ............... Leuk gedaan ook die video opname ...........Betuweloper.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Heel leuk gedaan. Moet zeggen dat Jesse de cache makkelijker vond dat menig ervaren cacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martinculemborg Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Gerard leuk dat je Jesse zo helpt. Ga zo door met het stimuleren van Jesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blooper65 Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Heel erg leuk gedaan. Mijn zoon( ook Jesse) vind het ook prachtig om te doen. En zeg nu zelf, dit is toch ook veel leuker dan een spelletje op de computer? Lekker buiten , genieten van de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Leuk filmpje waarin Jesse leuk aangestuurd wordt. Primavoorbeeld. Maar hoe leg je nu uit dat er een onderbroek in de ton zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vlinders Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 Erg leuk filmpje. Goed gedaan. Jesse wordt ook op een leuke manier gestimuleerd om zelf te cachen. Pluimpje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden