Spring naar bijdragen

Plastic coin


Aanbevolen berichten

Ha een GME coin (dachten we) in een cache in de buurt, wij op pad en wat vind je een geplastifeerd kaartje met een foto van de coin!!!!! hoe verzin je het!

 

Wat een teleurstelling, gaan we straks ook fotoos van goodies plastificeren inplaats van echte goodies meenemen!! Is dit nou niet kneuterigheid ten top en holland op zijn smalst!. Waar is het vertrouwen in onze mede cachers gebleven?

 

Als je een munt thuis wilt houden bestel er dan twee, één voor op reis en één voor thuis, maar stuur aub geen plasticmeuk de wereld rond.

 

Nou mag duidelijk zijn dat ik dit geen grappige ontwikkeling vind.

 

Maar goed buckler was mijn bier ook al niet! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha een GME coin (dachten we) in een cache in de buurt, wij op pad en wat vind je een geplastifeerd kaartje met een foto van de coin!!!!! hoe verzin je het!

 

Wat een teleurstelling, gaan we straks ook fotoos van goodies plastificeren inplaats van echte goodies meenemen!! Is dit nou niet kneuterigheid ten top en holland op zijn smalst!. Waar is het vertrouwen in onze mede cachers gebleven?

 

Als je een munt thuis wilt houden bestel er dan twee, één voor op reis en één voor thuis, maar stuur aub geen plasticmeuk de wereld rond.

 

Nou mag duidelijk zijn dat ik dit geen grappige ontwikkeling vind.

 

Maar goed buckler was mijn bier ook al niet! :thumbup:

 

Probeer hier eens... :dribble:

Zelfde onderwerp

 

P.s. Waarom neem je de plastic coin dan toch mee, als je zelf 3 orginele hebt? :lol1:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we deze discussie niet al vaker gevoerd hier op dit forum. Als je een plastic coin niet leuk vindt laat je hem liggen. Als je speciaal voor die coin naar de cache gaat dan is het wel zuur natuurlijk. We moeten er maar mee leren leven.

Groeten,

MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha een GME coin (dachten we) in een cache in de buurt, wij op pad en wat vind je een geplastifeerd kaartje met een foto van de coin!!!!! hoe verzin je het!

 

Wat een teleurstelling, gaan we straks ook fotoos van goodies plastificeren inplaats van echte goodies meenemen!! Is dit nou niet kneuterigheid ten top en holland op zijn smalst!. Waar is het vertrouwen in onze mede cachers gebleven?

 

Als je een munt thuis wilt houden bestel er dan twee, één voor op reis en één voor thuis, maar stuur aub geen plasticmeuk de wereld rond.

 

Nou mag duidelijk zijn dat ik dit geen grappige ontwikkeling vind.

 

Maar goed buckler was mijn bier ook al niet! :beerchug:

 

Kijk even verder op het forum.

Ook ik vind die plastic gevallen niets, maar als ik ze zie neem ik ze ook niet mee en log ze dus niet. Overigens kan ik me het wel voorstellen dat mensen een copy rondsturen. Er zijn er al genoeg verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...