boscottage Geplaatst 7 mei 2007 Geplaatst 7 mei 2007 Wij willen graag een Geo d'Or toekennen aan een cache. Dit lukt niet. We krijgen de volgende melding: "Er is geen foundlog bekend van jou " Hoe krijgen we dit voor elkaar Boscottage
tanda Geplaatst 7 mei 2007 Geplaatst 7 mei 2007 Om een cache een Geo d'Or te geven moet je eerst de cache gelogd hebben...... wij hadden gisteren hetzelfde probeempje, omdat we (te) snel nadat we gelogd hadden de G'dO toekenden. Het duurt even voordat een en ander verwerkt is. Misschien was dit ook bij jullie het euvel? groet TandA
Powk Geplaatst 7 mei 2007 Geplaatst 7 mei 2007 Wij willen graag een Geo d'Or toekennen aan een cache.Dit lukt niet. We krijgen de volgende melding: "Er is geen foundlog bekend van jou " Hoe krijgen we dit voor elkaar Boscottage Is het toevallig voor deze cache "Rondom Hoogeveen - Bonus" De log van deze cache van jou is nog niet bekend bij Geocaching.nl Oplossing: gebruik Corrigeer logs. Succes, Powk
HobbyWalkers Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 We willen graag een geo d'or toekennen aan bedevaart 2, maar krijgen al dagen de melding dat ons foundlog niet bekend is. Hebben meerdere cachers ditzelfde probleem?
smeule jr Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 We willen graag een geo d'or toekennen aan bedevaart 2, maar krijgen al dagen de melding dat ons foundlog niet bekend is.Hebben meerdere cachers ditzelfde probleem? Het antwoord staat er als je even naar boven scrollt.
HobbyWalkers Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 (bewerkt) We willen graag een geo d'or toekennen aan bedevaart 2, maar krijgen al dagen de melding dat ons foundlog niet bekend is. Hebben meerdere cachers ditzelfde probleem? Het antwoord staat er als je even naar boven scrollt. Welk antwoord? We hebben gelogd op 20 mei! Dus lijkt het me niet te vroeg om een geo d''or toe te wijzen 23 mei 2007 bewerkt door HobbyWalkers
smeule Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 (bewerkt) Welk antwoord? We hebben gelogd op 20 mei! Dus lijkt het me niet te vroeg om een geo d''or toe te wijzen In bericht 3 staat: dat je even de log moet corrigeren, hij is gewoon nog niet doorgekomen bij gc.nl 23 mei 2007 bewerkt door smeule
HobbyWalkers Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 Welk antwoord? We hebben gelogd op 20 mei! Dus lijkt het me niet te vroeg om een geo d''or toe te wijzen In bericht 3 staat: dat je even de log moet corrigeren, hij is gewoon nog niet doorgekomen bij gc.nl De bedevaart2 log staat wel gewoon in de lijst van mijn gevonden caches!
smeule Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 de bedevaart2 log staat wel gewoon in de lijst van mijn gevonden caches! Er is een verschil tussen GC.nl en GC.com. GC.com zegt dat jullie 301 caches hebben gevonden en GC.nl zegt daarin tegen 300 caches.
HobbyWalkers Geplaatst 23 mei 2007 Geplaatst 23 mei 2007 (bewerkt) de bedevaart2 log staat wel gewoon in de lijst van mijn gevonden caches! Er is een verschil tussen GC.nl en GC.com. GC.com zegt dat jullie 301 caches hebben gevonden en GC.nl zegt daarin tegen 300 caches. Ik heb via DHZ om "corrigeer logs "gevraagd. Alles is nu in orde. Bedankt voor je advies. Bedevaart 2 verdient een geo d'or! 23 mei 2007 bewerkt door HobbyWalkers
meekbelieve Geplaatst 4 februari 2008 Geplaatst 4 februari 2008 Om het dommeriken zoals ik nog makkelijker te makan: DHZ staat voor Doe Het Zelf, en vind je links op www.geocaching.nl. Dan ga je naar Corrigeer Log en dan vul je waypoint code in, bijvoorbeeld GC11HKB. Daarna lukt het waarschijnlijk wel de geo d'or toe te wijzen.
Aanbevolen berichten