Mars Express Geplaatst 6 mei 2007 Geplaatst 6 mei 2007 Bij toeval kwam ik op het Amerikaanse forum een posting tegen waarin een wel zeer mooie macro wordt aangehaald om vanuit GSAK een (gefilterde) set met caches direct in Google Maps te tonen. hieronder de link, waar ook een voorbeeld plaatje wordt gegeven (kreeg ik zelf niet voor elkaar ) Posting GSAK macro groet, Marcel.
dmace Geplaatst 7 mei 2007 Geplaatst 7 mei 2007 Absoluut een mooie macro. Maakt het veel makkelijker een leuk cachegebied uit te plannen. Bedankt voor het posten!!
Wammus Geplaatst 7 mei 2007 Geplaatst 7 mei 2007 Inderdaad een mega handig ding! Bedankt voor de tip!
de Roode Lantaarn Geplaatst 7 mei 2007 Geplaatst 7 mei 2007 (bewerkt) Zo wereldschokkend nieuws is het nu ook weer niet. Ik gebruik al ruim een jaar een zelfde soort macro voor GoogleEarth. Incl. juiste Symbolen aangevuld met een rood vinkje=gevonden en rood kruisje=temp unavailable en wit kruisje=archived. 7 mei 2007 bewerkt door de Roode Lantaarn
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 mei 2007 Geplaatst 8 mei 2007 Linkje naar de macro, Oh Roode lantaarn.... Op het forum van www.gsak.net is een speciaal macro gedeelte. De mooiste knutselwerkjes vindt je daar. Ook de al eerder aangehaalde macro voor GoogleMaps. Bovenstaande plaatjes zijn echter van GoogleEarth en ontstaan met de macro aan het einde van draadje. http://gsak.net/board/index.php?showtopic=1983 Sorry maar via een PDA kan ik niet het linkje linkbaar invoegen.
Aanbevolen berichten