Spring naar bijdragen

Garmin auto navigatie software


Krijn T.

Aanbevolen berichten

Ik heb een garmin (nmea) GPS en autoroute 2001. Nu wil ik dat ik een pijl navigatie syteem krijg. Dus pijlen die wijzen waar ik heen moet en waarbij ik om het scherm krijg commando's als bear right enzovoort. Wie weet hoe ik dit in moet stellen of of dat ik een plug-in nodig heb of of er nog andere betere software is. De gps heeft namelijk al de nieuwste software. Het is de bedoeling dat er goed auto navigatie systeem komt, waarin de gps voor de positiebepaling moet zorgen, verder niks.

ALvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Autoroute is géén navigatiesoftware. :angry: Het kan alleen een route plannen (= statisch) en laten zien waar je bent op het kaartje (= dynamisch). Je moet ZELF navigeren (= visueel) dus is het eigenlijk niet verstandig om het in je auto te gebruiken.

 

Ik raad het dan ook alleen maar aan voor gebruik met de camper op vakantie. De bijrijder kan dan navigeren zodat het een goedkoop alternatief is voor eenmalig gebruik. Voor serieus gebruik moet je bijv. een PPC en tomtom gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Mijn ervaringen zijn als volgt:

 

Ik gebruik de MapSource software op de PC om een route te plannen en vervolgens deze route te downloaden naar mijn Legend.

Tijdens het rijden geeft hij dan aan als je een bocht/afslag nadert en welke kant je dan op moet gaan.

Als routesysteem werkt het (voor mij) redelijk maar het is zeker geen navigatie systeem. Het grootste verschil zit hem in het feit dat als je gekozen route 'geblokkeerd' is (er is een omleiding oid) dan kan een navigatiesysteem ter plekke de alternatieve route berekeken. Bij de Legend kan dit dus niet.

 

Maar tot nu toe ben ik best tevreden over deze extra functionaliteit die er pas sinds kort in zit. Het heeft me al een aantal keren via verrassende routes gebracht waar ik moest zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...