Spring naar bijdragen

GSAK en browser


de Roode Lantaarn

Aanbevolen berichten

Als je in GSAK klikt op een cache in de database wordt standaard IE geopend met daarin de, uit GSAK gemaakte, HTML file.

Mijn standaard browser is echter FireFox en die wil ik eigenlijk ook zien als ik bovenstaande handeling uitvoer in GSAK.

Ik heb volgens mij al overal gezocht maar is het ergens in te stellen wat de default browser is voor GSAK?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je in GSAK klikt op een cache in de database wordt standaard IE geopend met daarin de, uit GSAK gemaakte, HTML file.

Mijn standaard browser is echter FireFox en die wil ik eigenlijk ook zien als ik bovenstaande handeling uitvoer in GSAK.

Ik heb volgens mij al overal gezocht maar is het ergens in te stellen wat de default browser is voor GSAK?

Als je bedoelt dat je Firefox in het onderste Split Screen gedeelte wil zien, dan kan dat volgens dit draadje niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik bedoelde eigenlijk niet de split-screen modus maar de modus dat hij hem gewoon opent in een nieuw scherm.

Zal waarschijnlijk dan ook niet kunnen.

Misschien een idee voor Clyde om het mee te nemen in een nieuwe update.

Dan begrijp ik het probleem niet. Bij mij opent bij een dubbeklik in GSAK (versie 7) gewoon de default browser (FF dus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Ik heb het voor elkaar.

Het probleem zat hem in het feit dat FF de default browser was voor .html en niet voor .htm.

Dezen werden geopend door IE.

Even vanuit XP (openen met... en als standaard aanvinken) veranderd en nu werkt het bij mij ook.

Tnx voor het op het juiste spoor brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...