Spring naar bijdragen

Laserprinter voor het uitdraaien van cachepagina's


Team-Eppie

Aanbevolen berichten

Voordat ik hem over de rand van de container gooi:

 

Af te halen in Bovenkarspel (Enkhuizen, N-H): Een (niet zo heel erg moderne) laserprinter. Merk: Brother, Type: HL-631.

Deze printer heeft mij jarenlang voorzien van goede afdrukken. Is nu echter overcompleet. Gezien de kosten van printerinkt vind ik het zonde om hem zomaar weg te gooien (zeker gezien het feit dat er net (100 afdrukken) een nieuwe drum + tonerkit in zit, én dat er nog een nieuwe drum en tonerkit los bijzit.).

 

Kortom, is er een geocacher die er zijn cachebeschrijvingen mee uit wil draaien (en geloof me, je kan nog zoveel printen dat je Kilo-cacher kan worden), dan kan je hem op komen halen. Neem een aardigheidje voor Mini (jongen, 3 jaar) mee en hij is voor jou (en hij is al blij met een ballon van de G***a)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
Er is blijkbaar geen interesse. De printer gaat genieten van z'n laatste rustplaats.

 

@mods: Draadje mag dicht, op slot, weg. Whatever

 

Waarom gebruik hem niet eerst op? Zo hebben wij dat ook gedaan met zo'n bakbeest. Pas toen de drum leeg was mocht hij met pensioen. Helaas is Enkhuizen wat ver weg, anders mocht hij hier verder brullen ;) Is er geen school of vereniging die nog wat kan gebruiken?

Overigens gaan we nu eens op vakantie met een PDA en digitale beschrijvingen. Kijken of dat wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is blijkbaar geen interesse. De printer gaat genieten van z'n laatste rustplaats.

 

@mods: Draadje mag dicht, op slot, weg. Whatever

 

Waarom gebruik hem niet eerst op? Zo hebben wij dat ook gedaan met zo'n bakbeest. Pas toen de drum leeg was mocht hij met pensioen. Helaas is Enkhuizen wat ver weg, anders mocht hij hier verder brullen ;) Is er geen school of vereniging die nog wat kan gebruiken?

Overigens gaan we nu eens op vakantie met een PDA en digitale beschrijvingen. Kijken of dat wil.

 

 

Goede vraag,

 

Maar inmiddels heb ik een andere / betere / stillere / moderne etc (Hoe zat dat ook alweer als je appelen vaart?).

Inmiddels is er ook kontakt met Mike van Scouting Erica, en zij worden de nieuwe eigenaar.

 

Fijne vakantie! Inmiddels ben ik ook een beetje aan het testen met een PPC icm TomTom om het cachen wat op digitale wijze te proberen, en ik moet zeggen dat dat uitstekend bevalt. Vooral de POI waarschuwingen als je in de buurt van een cache komt waarna je even omschakelt naar de GSAK export om de cachebeschrijving te bekijken maakt het erg makkelijk om onderweg zo nu en dan een cache mee te pikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...