Spring naar bijdragen

cache als vuilnisbak


RedRocks

Aanbevolen berichten

Af en toe bekruipt mij het gevoel dat sommige cachers de caches gebruiken om afval te dumpen, dat net zo goed in de vuilnisbak zou kunnen: allerlei kapotte, incomplete en/of waardeloze rommel zit erin.

Terwijl het toch de bedoeling is dat er leuke hebbedingetjes ed. in gedaan worden.

Wat moet ik met oude afstandsbedieningen van team afstandsbediening, luiers, kapotte lampjes en speeltjes en ook reclame en visitekaartjes.

 

Dus doe ik een oproep om de inhoud van caches leuk te houden!!

 

Hoe denken jullie erover?

 

Overigens heb ik heel veel leuke dingen gezien en eruit gehaald ook!

 

Peter / RedRocks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 4 weeks later...

Ik vind ook dat er veel rommel inzit.

Condooms, tamponinbrenghulzen, tampons, verschimmeld snoepgoed en cigaretten enz. enz.

Ikzelf ruil niets, heb ook meestal niets bij me. Ik vind loggen het meest belangrijk.

Plak meestal wel een stikker met een foto en naam in het logboek. Vergeet ze wel eens mee te nemen.

 

Groetjes Stapper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Condooms, tamponinbrenghulzen, tampons, verschimmeld snoepgoed en cigaretten enz. enz.

Dit hebben wij er nou gelukkig nog nooit in zien zitten in de 188 caches die we tot nu toe gedaan hebben. Oh, trouwens dat is niet helemáál waar: in de 2e cache die we ooit deden (Vuursche, 15 juli 2001) zat een condoom, maar dat was de eerste en meteen de laatste keer. De overig genoemde artikelen zijn we wèl echt helemaal nog nooit tegengekomen.

 

Is er een bepaalde landstreek waar dit voornamelijk voorkomt? De omgeving van Nijmegen is het punt dat ongeveer centraal ligt in ons 'found caches' gebied. Misschien dat we zo een beetje kwaliteit in een bepaalde streek nog wat specifieker in de gaten kunnen gaan houden.

Als ik dit soort dingen aantref in een cache, dan haal ik ze er onherroepelijk uit. Cigaretten voldoen al helemaal niet aan de 'gebruik-je-verstand-regel', die worden daar zelfs expliciet in genoemd (denk eraan dat ook jongere personen een cache kunnen vinden waar die dingen inzitten). "Dingen-voor-in/op-de-intieme-plekjes" zijn ook niet bepaald nuttig: zou ik er ook uit halen. Snoep: kan, mits GOED luchtdicht verpakt (beesten hebben goede reuk) en lang houdbaar.

Iets wat we wel regelmatig aantreffen (en er ook per direct uitgaat): aanstekers. Volwassenen springen daar gemiddeld wel o.k. mee om, maar denk eens aan kinderen die met een gezin meelopen en die zo iets er even in een onbewaakt moment ongezien uitgraaien. In een droog bos of op heide heb je al rap een niet meer te stuiten brand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeer de energie en tijd die iemand genomen heeft zodat jij die cache kan lopen/vinden.

Gooi rommel in de vuilnisbak, en haal alleen iets uit een cache als je er iets vergelijkbaar voor terug stopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb gelukkig nog niet veel gekke dingen gevonden rond utrecht, maar wel aanstekers. ik ben het helemaal met eagles eens:

Iets wat we wel regelmatig aantreffen (en er ook per direct uitgaat): aanstekers. Volwassenen springen daar gemiddeld wel o.k. mee om, maar denk eens aan kinderen die met een gezin meelopen en die zo iets er even in een onbewaakt moment ongezien uitgraaien. In een droog bos of op heide heb je al rap een niet meer te stuiten brand.

ik haal ze er dan ook altijd uit, behalve bij amsterdam urban #1 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik haal ze er dan ook altijd uit, behalve bij amsterdam urban #1

Huh, past daar dan een aansteker in? Dat is dan wel een heeeele kleine! Of is daar een andere cachecontainer geplaatst?

Of zou het je niet kunnen schelen als Amsterdam in de fik gestoken wordt? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

De batterijen worden (bijna) altijd uit de AB's gehaald voordat deze geplaatst worden.

Alle afstandsbedieningen doen het gewoon en er zijn veel mensen die er graag 1tje extra willen hebben thuis omdat de oude kapot is of gewoon omdat 2 Ab's makkelijker zijn dan 1 (kun je kanalen-zappen en het volume harder zetten tegelijkertijd of met je partner een spelletje doen: wie het langst kan zappen).

Tevens heb ik al van diverse mensen een mailtje gehad of ik ze kon helpen aan een Ab van een bepaald merk of in welke cache hij zit.

Ook tijdens het laatste (paas)event kwam een collega cacher vragen of ik nog kon voorzien in een bepaalde AB, ook haar heb ik blij kunnen maken.

Kortom de meningen schijnen erg verdeeld te zijn maar als ik iets uit een cache haal dan gaat er naast de Ab ook een andere goodie in.

 

Groeten van Team Blokhut ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...