Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Even aan iedereen ik zeg ook dat hij nog moet goedgekeurd worden.....

En hoe kan je dan een automatisch mailtje krijgen? Dat er een nieuwe cache is ofzo?? :sweatdrop::thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Pfff kan iemand in de buurt van Wijchen die jongen een daggie mee nemen?????

Scheelt heel wat vragen :sweatdrop::thumbup::dribble:

bewerkt door Polmske
Geplaatst

Intro cursus Geocaching :thumbup::thumbup: Zit misschien wel wat in... Snuffelstage met een ervaren medecacher. Is licht oftopic maar waarom willen zoveel cachers al zo snel een cache plaatsen. Doe eerst eens wat ervaring op, dat komt uiteindelijk ten goede aan de kwaliteit van de te plaatsen cache.

Geplaatst

Scheelt heel wat vragen

Dat zou handig kunnen zijn. Maar goed, hij en de reviewer zijn al een heel eind gekomen via diverse reviewernotes :thumbup:

@petervw: je hoeft echt niet te melden wanneer je cache online komt om de cachers te waarschuwen. De meeste geocachers weten al dat een cache online komt voordat de eigenaar van de cache zijn publishedmailtje ook maar heeft kunnen lezen. Er zitten hier gasten die iedere maand een nieuw toetsenbord nodig zijn omdat de refreshknop dan al weer versleten is.

Maar dat je het online komen van je cache graag wereldkundig wilt maken, vooruit, ga je gang. Voor deze keer dan.

Maar het zal nog wel een dagje of zelfs langer kunnen duren eer de cache ook echt online staat. Dus cachers, heb geduld met het linkje :thumbup:

Doe eerst eens wat ervaring op, dat komt uiteindelijk ten goede aan de kwaliteit van de te plaatsen cache.
Hoho, heb ook enig vertrouwen in de reviewer die het joch bij staat. Dit buiten het feit dat ook ik graag zou hebben dat men pas een cache kan plaatsen als men eerst een x aantal gevonden heeft

Maar het vinden van x aantal caches geeft geen garantie voor een goede cacheaanvraag. Was dat maar waar.

Geplaatst

Scheelt heel wat vragen :thumbup::lol1::)

Bij deze meteen maar een aanbod, kunnen we meteen eens praten over TB's en cache's.

Dus Peter, wanneer :thumbup:

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst
Doe eerst eens wat ervaring op, dat komt uiteindelijk ten goede aan de kwaliteit van de te plaatsen cache.
Hoho, heb ook enig vertrouwen in de reviewer die het joch bij staat. Dit buiten het feit dat ook ik graag zou hebben dat men pas een cache kan plaatsen als men eerst een x aantal gevonden heeft

Maar het vinden van x aantal caches geeft geen garantie voor een goede cacheaanvraag. Was dat maar waar.

Eens Kruimel! Kwaliteit wordt helaas niet gegarandeerd door het aantal gelopen caches. En uiteraard trek ik niet de reviewkwaliteiten in twijfel. Het zal allemaal wel goedkomen :thumbup:

Geplaatst

Scheelt heel wat vragen :lol1:

Bij deze meteen maar een aanbod, kunnen we meteen eens praten over TB's en cache's.

Dus Peter, wanneer :thumbup:

Groeten Jan-Willem.

In de zomervakantie wil ik een keer gaan "Geodaten".. Dat stond sinds een week op de planning :thumbup:

Dus als je dan meegaat kan je me vanalles uitleggen :)

Ik heb zelf ook al een TB met mijn broer, genaamd The NL Brothers Buzz. :lol1:

Geplaatst
In de zomervakantie wil ik een keer gaan "Geodaten".. Dat stond sinds een week op de planning :thumbup:

Dus als je dan meegaat kan je me vanalles uitleggen :lol1:

Dat soort lange termijn planning doen we normaal niet zo veel aan, als je tzt wat wilt neem dan maar contact op via de mail.

Als je dat een dag vantevoren doet is er nog voldoende ruimte om wat te regelen.

Qua regio om te gaan cachen mag dat wel richting Nijmegen.

Uden en omgeving is voor ons grotendeels leeg. :thumbup:

Tot horens Jan-Willem.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...