Team Adelaar Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Ook vanuit ons 'geen interesse'. Een cache met een Nederlandse omschrijving en speciaal voor Nederlanders in het buitenland gelegd (met uiteraard ook een omschrijving in de eigen taal) vind ik dan een veel beter idee. Mijns inziens veel praktische bezwaren en ook de Fransen zullen weinig geinteresseerd zijn om deze cache, die in hun land ligt, te doen. (of weten ze niet dat ie er ligt, omdat de begincoordinaten in Nederland liggen? )
meryl Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Hallo allemaal, Over een paar weken vertrek ik weer naar Frankrijk voor een half jaar. Nu ben ik van plan om op mijn reis naar het zuiden een cache te plaatsen. Deze start dan in Nederland en eindigd in Frankrijk. Uitraard in een gebied waar andere cachen liggen (en nog bij gaan komen) De route is een route die veel mensen nemen naar het zuiden. Nu is mijn vraag of een cache van 750 km jullie leuk lijkt. Graag jullie mening! Groeten Patje Als ik er in de buurt kom, doek ik hem zeker-dus gewoon doen! Meryl
B230F Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Als het een multi wordt en je raakt een WP kwijt dan is het ff rijden voor het onderhoud, maar voor de rest is het een leuk idee......
BigFurryMonster Geplaatst 28 maart 2007 Geplaatst 28 maart 2007 Caches waarbij je niet kunt aantonen regelmatig onderhoud te kunnen plegen worden niet goedgekeurd. Tenzij je de route elke twee weken rijdt, of een local kent die het onderhoud kan doen: niet doen.
Aanbevolen berichten