luilak Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Interesse? Syntonix is de laatste tijd wat minder actief op cache gebied. En wil graag dat deze cache blijft bestaan: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCA2CE op de cache pagina schrijft hij: March 17 by syntonix (159 found) Hier een berichtje van de cache-owner. :-) Het aantal drainpipes moet 3 zijn. Ik ben niet vaak meer in de omg. van A'dam en zoek een ervaren cacher uit de regio die deze cache van mij over wil nemen. [view this log on a separate page Dus, als jij de aangewezen cacher met ervaring uit de desbetreffende omgeving bent, Stuur even een mailtje naar Syntonix groetjes Joost/ Luilak
TinkerTeam Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Interesse? Syntonix is de laatste tijd wat minder actief op cache gebied. En wil graag dat deze cache blijft bestaan: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCA2CE op de cache pagina schrijft hij: March 17 by syntonix (159 found) Hier een berichtje van de cache-owner. :-) Het aantal drainpipes moet 3 zijn. Ik ben niet vaak meer in de omg. van A'dam en zoek een ervaren cacher uit de regio die deze cache van mij over wil nemen. [view this log on a separate page Dus, als jij de aangewezen cacher met ervaring uit de desbetreffende omgeving bent, Stuur even een mailtje naar Syntonix groetjes Joost/ Luilak Is het niet handiger om dit draadje in het subforum Adoptiecaches te zetten? ik Report wel even.
Kruimeldief Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 Is het niet handiger om dit draadje in het subforum Adoptiecaches te zetten? ik Report wel even. Done
MCMAL Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 (bewerkt) Berichtje naar Syntonix is onderweg Adoptie is informeel geregeld. In april worden de puntjes op de i gezet 18 maart 2007 bewerkt door MCMAL
MCMAL Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 Adoptie is inmiddels ook formeel geregeld. In de komende week zal de cache op een aantal punten aangepast worden en ook korte tijd uit de lucht zijn. Draadje kan derhalve dicht
Aanbevolen berichten