Team Adelaar Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Hallo Klein vraagje, misschien dat iemand het weet? Ik heb mijn splitscreen op fulldisplay staan, als ik dan recht met mijn muis klik kan ik die cache uitprinten. Maar dat print hij alle logs mee uit terwijl ik er maar een stuk of 5 wil uitprinten kan ik dat ergen kiezen. ik gebruik full display omdat dan mijn eigen uservelden ook mee uitgeprint worden. Groeten Team Adelaar
LTeunis Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Hallo Klein vraagje, misschien dat iemand het weet? Ik heb mijn splitscreen op fulldisplay staan, als ik dan recht met mijn muis klik kan ik die cache uitprinten. Maar dat print hij alle logs mee uit terwijl ik er maar een stuk of 5 wil uitprinten kan ik dat ergen kiezen. ik gebruik full display omdat dan mijn eigen uservelden ook mee uitgeprint worden. Groeten Team Adelaar je kan in GSAK aangeven of je de logs meegepriint wilt hebben (vinkje)
Goofy Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 Probeer eens <Tools>, <options>, Tab HTML, en Limit of logs in Offline pages op 5 zetten
Team Adelaar Geplaatst 18 maart 2007 Auteur Geplaatst 18 maart 2007 Probeer eens <Tools>, <options>, Tab HTML, en Limit of logs in Offline pages op 5 zetten Dank je zo simpel was al te lang aan het zoken denk ik. keek er zo over heen... Groeten, Tema adelaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden