B230F Geplaatst 15 maart 2007 Geplaatst 15 maart 2007 Als workaround kun je de pagina volgorde anders instellen, en dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd ('ik moet werken, daarom'). Het probleem is er niet mee verholpen, maar als je nou zorgt dat het kompas scherm voor het scherm staat waar tussen je veel wisselt, bv je kaart zoals de meeste mensen doen denk ik, dan ga je van uit kaart met quit terug en met page naar voren naar de kaart en hoef je twintig keer te drukken voor dat je het hele rondje hebt gemaakt..........
Biertjuh Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 Sinds gister een nieuwe update. GPSMAP 60CSx software version 3.30 as of March 26, 2007 . Hiermee is het probleem met de Quit knop in het kompas scherm verholpen. Ruud
SN@G Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 Sinds gister een nieuwe update. GPSMAP 60CSx software version 3.30 as of March 26, 2007 . Hiermee is het probleem met de Quit knop in het kompas scherm verholpen.Ruud Quit knop werkt weer in kompas functie (niet dat ik de quit knop daar ooit gebruikte, maar dat is weer wat anders).
Biertjuh Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 Ik krijg nu deze melding op de Garmin site, Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Waarschijnlijk is iedereen nu aan het updaten Ruud
robenada Geplaatst 1 april 2007 Auteur Geplaatst 1 april 2007 Vandaag en gisteren was het weer hopeloos met de kompasnaald van mijn GArmin GPSmap 60 CSx. Ondanks de nieuwe firmware (3.30) valt de kompasnaald weer regelmatig uit. Het uit- en aanzetten van het kompas met de PAGE knop geeft onvoorspelbare resultaten. Het lijkt dan wel of de kompasnaald door stroop heen moet. Het enige wat echt schijnt te helpen is dan het kalibreren van het Kompas. Daarna gaat het weer een hele tijd goed. Heeft iemand weer de dezelfde ervaringen?
mbts Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 Heeft iemand weer de dezelfde ervaringen? Bij ons gaat het zo te lezen een stuk beter dan bij jullie. Ik heb één keer gedacht dat het naaldje weg was terwijl dat niet had gemoeten, maar ik weet het niet 100% zeker. We hebben de GPS al veel gebruikt met versie 3.30, en het enige dat ik wel echt ervaar is dat de kompasnaald bij mij wat minder stabiel is dan hij in een oudere versie was.
Aanbevolen berichten