iersesetter Geplaatst 25 februari 2007 Geplaatst 25 februari 2007 op compass24.nl is de magellan 400 in de aanbieding voor 200 euro. dus voor de liefhebber!!!!!
iersesetter Geplaatst 26 februari 2007 Auteur Geplaatst 26 februari 2007 Is dat een goed apparaat? ik zou het niet weten , maar misschien is er iemand anders die dit toestel kent
Team MenM Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Is dat een goed apparaat? ik zou het niet weten , maar misschien is er iemand anders die dit toestel kent Het toestel ken ik niet, wel heb ik ervaring met de magellan explorist 600 en dat was niet positief. Één keer een vastloper gekregen waar geen beweging meer in was te krijgen, de volgende weer steeds vastlopers. Daarna apparaat in kunnen wisselen voor een Garmin 60csx en die werkt perfect. Ook een garmin geko 200 als back up en ook die werkt goed. In het algemeen alleen maar goeds over Garmin GPS-en gehoord dus als ik zou moeten kiezen is de keuze niet moeilijk. groeten team MenM
Petje Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 eXplorist 400 specificaties : Afmetingen : 11,7 x 5,3 x 3,3 cm ( h x b x d ) , 130 gram zwaar Grijstinten scherm , afmetingen 4,6 x 3,6 cm . 14 kanaals GPS ontvanger met TrueFix Technologie maakt een nauwkuerige positiebepaling mogelijk ( tot op 3 m nauwkeurig met EGNOS actief ) 500 waypoints ( in het toestel , onbeperkt aantal op de SD kaart ) 5 tracks van 2000 trackpoints elk ( ( in het toestel , onbeperkt aantal op de SD kaart ) 20 routes ( ( in het toestel , onbeperkt aantal op de SD kaart ) USB data poort voor een snelle uitwisseling van data met de PC Ingebouwde Europese basis wegenkaart ( 8 Mb ) Onbeperkt uitbreidbaar geheugen dankzij de werking met SD geheugenkaarten . Hierdoor kun je niet alleen een onbeperkt kaartgebied , maar ook een onbeperkt aantal waypoints , routes en tracks meenemen . Herlaadbare Li-Ion batterij die je eXplorist tot 17 u operationeel houdt Vier eenvoudige navigatie schermen Oppervlakte berekening tussen verschillende waypoints Magellan Geocache Manager voor het beheren van waypoints en geocaches Instelbaar in het Nederlands , Engels , Frans , Duits , Spaans , Italiaans , Portugeens , Zweeds , Fins en Noors Waterbestendig volgens IPX 7 norm ( 1 m diep , 30 min lang zonder enige schade ) Voor een paar tientjes meer kan je denk ik ook een 500 (kleur) aanschaffen via internet uit amerika , zie elders in het forum. Verder is het overigens een prima apparaat hoor, en een goeie prijs.
Aanbevolen berichten