Spring naar bijdragen

garmin streetpilot III de luxe


Gast marcel44

Aanbevolen berichten

Gast marcel44

Hallo gps ers. Ik ben nieuw op dit forum en mijn naam is marcel.

Ik wil graag een gps op mijn motorfiets hebben en ben warmgelopen voor de garmin streetpilot III want ik lees niets dan goeds op het net over dit hebbeding. Het enige is , ik ga een beetje over mijn nek van de prijs € 1500. Heb jij een andere of misschien wel betere tip dan hoor ik dat graag. Ik wil best betalen voor een goed apparaat maar ben te onbekend met deze materie en doe niet graag een te dure uitgaaf.

 

Bij voorbaat vriendelijk dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je het aandurft om de GPS te kopen in de VS, kan het nog wel wat goedkoper, ik heb de stap ook met een bang hart gezet maar alles is vlekkeloos verlopen en heb zeker geen spijt van de aankoop.

 

Ik heb eens een en ander nagepluisd en kom voor de Streetpilot III Deluxe tot het volgende :

 

 

Product.............Streetpilot III Deluxe.............$749.95 USD

Shipping & Handling ......................................$ 39.00 USD

International insurance........3 %...................$ 22.50 USD

BTW................................Belgie......................$ 149.99 USD

Invoerrechten.................Belgie......................$ 22.66 USD

Invoerrechten ...............Te betalen aan FedEx..$ 7.78 USD

 

Dat geeft een totaal van $991.88 USD of omgerekend met de koers van vandaag 934.35 Euro.

Je kan misschien eens een kijkje nemen :GPSCity

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LET OP! Als je de SP3 in de US koopt, dan heb je GEEN Europese basemap! En die heb je echt nodig, tenzij je voor elk gebied waar je wilt navigeren City navigator kaarten laadt.

 

En vergeet dan ook niet bij die bijna 1000 euro even een mooie hap geld op te tellen voor de europese City Navigator software... Want die kaarten heb je dus nodig... en kosten nog eens een paar honder euro. Al met al maar één advies: koop in Europa. Met name engeland is meestal goedkoop, soms tramsoft.ch nog ietsje goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt meer dan gelijk als je zegt : bij een in de US aangekochte GPS heb je geen Europese basemap.

 

Volgens mij heb je het niet bij het juist eind als je zegt : En die heb je echt nodig.

 

De basemap is een leuke optie als u zich uitsluitend op autostrades en hoofdwegen verplaatst meergegeven zijn er niet op te vinden, is dat wat we echt nodig hebben ?

Mijn mening is althans anders met het uitgespaarde geld kan je beter de City Navigator Software aanschaffen dit is nu iets wat je bijna niet kunt missen als je op een aangename manier wilt navigeren in dorpen, steden en in de omgeving van caches.

Maar ja, je ziet het meningen kunnen verschillen. Kort samengevat is het naar mijn mening belangrijk om je eerst goed te informeren en dan voor je eigen uit te maken waar en wat te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
Gast ooijevaar

Ja maar kun je je SP3 niet ombouwen of zo? Er moet toch in zo'n ding te komen zijn om de software te wijzigen?

 

groet,

 

jelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...