Spring naar bijdragen

Gevonden caches in mijn profiel; het klopt niet


hagedisjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je in deze topic kijkt vind je de weg vanzelf.

Succes ermee.

 

Denk niet dat dat draadje bedoelt word, maar de gevonden caches in het profiel rechtsonderaan de pagina.

Tja nu kan ik zeggen gebruik de zoekfunctie dan was je er wel achter gekomen maar ik denk dat je dan vast loopt.

 

Deze loopt sinds tijden niet meer synchroon met de stats van .com en zelf kun je er niks aan veranderen.....maar of het nu 8 of 57 zijn dat is toch niet belangrijk je geniet van je hobby toch.

bewerkt door Nikonian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in deze topic kijkt vind je de weg vanzelf.

Succes ermee.

 

Denk niet dat dat draadje bedoelt word, maar de gevonden caches in het profiel rechtsonderaan de pagina.

Tja nu kan ik zeggen gebruik de zoekfunctie dan was je er wel achter gekomen maar ik denk dat je dan vast loopt.

 

Deze loopt sinds tijden niet meer synchroon met de stats van .com en zelf kun je er niks aan veranderen.....maar of het nu 8 of 57 zijn dat is toch niet belangrijk je geniet van je hobby toch.

Dat draadje werd wel degelijk bedoeld en de vraagsteller heeft mij al bedankt voor mijn (succesvolle) hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze loopt sinds tijden niet meer synchroon met de stats van .com en zelf kun je er niks aan veranderen.....maar of het nu 8 of 57 zijn dat is toch niet belangrijk je geniet van je hobby toch.

 

Een aantal gebruikers die ik gecontroleerd hebben lijken toch best aardig te kloppen. Dus dan zou ik vermoeden dat "deze loopt sinds tijden niet meer synchroon" niet helemaal klopt. De vraag is eerder waarom het bij hagedisjes niet klopt.

 

Deze vraag heb ik ook al eens bij Heirbaut Hunters neergelegd.

Hieronder zijn antwoord:

Citaat:

Vroeger mocht je zelf je profiel bijwerken; nu hebben we daar een scriptje voor dat eens in de zoveel tijd de boel bijwerkt.

Einde citaat.

 

En in mijn profiel is dat dus ook het geval.

Het gebeurt iid eens in de zoveel tijd.

En van aanvragen van deze functionaliteit heb ik nooit gehoord.

Bij mij ging het geheel vanzelf.

Bij de Hagedisjes blijkbaar ook want daar staan toch (zonder aanvraag) 8 "found its" gemeld?

bewerkt door Mr. John
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...