Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij zijn van plan om binnenkort de drie caches van stevig stappen te gaan lopen.

Wie kan mij wat ervaringen mailen over deze cache.

Greoten de GETZIE FAMILY.

Geplaatst
Als je de logjes leest, weet je al vaak hoe men het heeft ervaren. :lol1:

Of ben je op zoek naar spoilerinfo? :lol1:

groetjes GeoVlinder

Hoi GeoVlinder.

Nee hoor gewoon naar info over de tijd die de cach vergt en handige tips.

Gast Team_Maju
Geplaatst

Ook hiervan staat de meeste tijd in de logjes vermeldt. Willen jullie alle 3 de tochten achter elkaar lopen? Dan ben je de nodige tijd kwijt.. maar het voordeel is dat je een deel in het donker mag doen.

Zorg dat je goed voorbereidt bent want ik kan verhalen van cachers die bijna met de tong op de schoenen aan het eind zijn gekomen :lol1:

Geplaatst

Als je de logjes leest, weet je al vaak hoe men het heeft ervaren. :lol1:

Of ben je op zoek naar spoilerinfo? :lol1:

groetjes GeoVlinder

Hoi GeoVlinder.

Nee hoor gewoon naar info over de tijd die de cach vergt en handige tips.

P.S. het is de bedoeling de 3 caches in een keer te doen dus daar graag info over.

Geplaatst (bewerkt)

Wij hebben er ruim 9 uur over gedaan op 1 dag. Dat was 1 juli en bij 30 graden, dus niet de makkelijkste omstandigheden. Wij waren met zes geoefende wandelaars.

Voor de rest kun je inderdaad de logjes het beste lezen. Er zijn ook heel veel foto's gemaakt ondertussen, dus weet je wat je zoal tegen kunt komen.

Veel plezier alvast :lol1:

bewerkt door MCMAL
Geplaatst

De tocht is vrij eenvoudig van opzet. Je hoeft bijna geen "weg te zoeken". Je hebt waarschijnlijk al het GPX-bestandje binnengehaald en op je GPS staan. Je kunt ook even kijken naar de wegen en paden die je zou moeten gaan op de kaart (op je pc). Misschien zou je zelfs voor jezelf een track uit kunnen tekenen en die op je GPS zetten.

Hoe lang je erover gaat doen, ligt aan je wandel tempo. Onderweg hoef je alleen maar 12 eenvoudige vragen te beantwoorden en 3 caches te zoeken. De helft van de tocht heeft een paar aardige klimmen (vooral de Duivelsberg zoals je wellicht gelezen hebt :)). De andere helft is een stuk vlakker.

Als jullie ervaren wandelaars zijn, zou je een gemiddelde snelheid van van 5 km/u kunnen halen (of zelfs meer). Dan moet je dus rekenen op zo'n 8 uren wandelPLEZIER.

En dat is dan ook wat ik jullie alvast toewens.

Geplaatst

Deze staat ook hoog op het lijstje van Pomacanthus, maar dan wel in twee dagen.

succes met lopen, ik lees het logje wel.

Geplaatst
Wij zijn van plan om binnenkort de drie caches van stevig stappen te gaan lopen.

Wie kan mij wat ervaringen mailen over deze cache.

Greoten de GETZIE FAMILY.

Ik heb stevig gestapt terwijl het nogal regende. Ook dat ging prima! :)

Enfin, gewoon gaan, beetje doorbijten en niet zeuren. Een prachtige wandeling!

Geplaatst (bewerkt)

Hoi Getzies,

Ik zat ook in het groepje dat MCMAL bedoelde. Wij hebben de tocht inderdaad in warme omstandigheden gedaan. Als ik het goed heb werd de week daarna de 4-daagse van Nijmegen afgelast...

Toch viel het mij alleszins mee. Natuurlijk wel vermoeid, 36 km is toch best een stukkie! Maar kijk je er ook niet scheel op, je bent lekker bezig en loopt door een mooi gebied. Die heuvels, ach voor Nederlandse begrippen zal het wel. Maar toen MCMAL zei dat we nu bovenop de Duivelsberg stonden had ik niet het idee een bijzondere klim gelopen te hebben.

Mijn tips zouden zijn:

1) zorg voor goed gezelschap, je bent echt wel 8 uur of langer onderweg.

2) neem reservesokken mee.

Die laatste tip kreeg ik volgens mij van Ruud4d, maar weet ik niet zeker meer. Wel weet ik dat we ongeveer halverwege waren toen we een kop koffie dronken bij een uitspanning en dat ik daar even mijn voeten gewassen heb met koud water en na goed afdrogen lekker droge sokken aan. In ieder geval had ik geen blaren gekregen.

O ja, nog een tip: laat niet net als ik je drinkfles thuis op het aanrecht staan, drinken is toch wel nodig!

Veel plezier met één van de mooiste caches die ik ken!

bewerkt door flatfisher
Geplaatst
Misschien een idee om hier in bv april een groeps afspraak te maken?

Als het in Feb. niet door gaat spreken we elkaar vast de 14 de April wel.

Greoten de getzie family.

Geplaatst (bewerkt)

misschien willen wij ook wel meedoen, als dat kan!

tot 14 april

bewerkt door smeule
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...