B230F Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 (bewerkt) Ik heb een 2Gb Sandisk Ultra II microsSD.Werkt prima, geen probleem ... Vos Reynaerde Het gaat er niet om dat deze ultraII kaartjes niet werken in een 60c(s)X , maar ze gaan nog al snel stuk , hier zijn al diverse draadjes over geweest........ 18 maart 2007 bewerkt door B230F
Thistle Geplaatst 18 mei 2007 Geplaatst 18 mei 2007 Nog een vraagje over de 60CSx… Is het ook mogelijk om en Topo Nederland EN European Metroguid V8 tegelijkertijd te laden om later te kunnen kiezen (als je in Nederland bent natuurlijk) tussen de twee set kaarten ? Heb zelf spijt als haren op mijn hoofd dat ik de mijne in Notter heb besteld, adres werd me door diverse mensen aangeraden, maar wacht nu al bijna drie weken op levering van een helaas al betaalde 60CSx. Wel iets positiefs…. De assessoires hebben ze wel opgestuurd. Ik ben de gelukkige eigenaar van een 2G geheugenkaart, een voedingsnoer voor in de auto en…. De hier bovengenoemde kaarten. Wat een voorpret…..
fub Geplaatst 18 mei 2007 Geplaatst 18 mei 2007 Is het ook mogelijk om en Topo Nederland EN European Metroguid V8 tegelijkertijd te laden om later te kunnen kiezen (als je in Nederland bent natuurlijk) tussen de twee set kaarten ? Ja, dat is mogelijk. Je kan meerdere kaarten uploaden, en een bepaald stukje Nederland (of elders) op meerdere kaarten hebben staan. Je kan via een bepaalde menu-instelling specifieke kaarten wel of niet laten zien. Overigens kan je met het programma MetroWizzz de Metroguide kaarten geschikt maken voor auto-routering. Scheelt een hoop pegels ten opzichte van City Navigator, en werkt perfect!
no-name Geplaatst 18 mei 2007 Geplaatst 18 mei 2007 Let er dan wel op dat je de verschillende kaarten er in 1 x op zet. Eerst de ene er opzetten en daarna de ander, zorgt ervoor dat de eerste overschreven wordt (eigen ervaring )
Skjal Geplaatst 18 mei 2007 Geplaatst 18 mei 2007 Let er dan wel op dat je de verschillende kaarten er in 1 x op zet. Eerst de ene er opzetten en daarna de ander, zorgt ervoor dat de eerste overschreven wordt (eigen ervaring ) En die raad kreeg ik ook in Notter mee.
giezen Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Ik denk dat ik toch maar zo'n tasje voor mijn 60 Xx ga kopen. Iemand een suggestie voor een on-line winkel?
gpsgek Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik toch maar zo'n tasje voor mijn 60 Xx ga kopen. Iemand een suggestie voor een on-line winkel? De mijne heb ik hier gekocht. Wellicht niet de goedkoopste, maar wel een hele nette winkel met prima service. Overigens heb ik hem wel in de winkel zelf gekocht, aangezien dat nog geen 10 km weg is van hier... 29 mei 2007 bewerkt door gpsgek
De Roode Loper Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Ik denk dat ik toch maar zo'n tasje voor mijn 60 Xx ga kopen. Iemand een suggestie voor een on-line winkel? kun je hier kopen.
Lepman Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Ik zag in Belgie een hoesje om de 60csx van Garmin. Die sloot nog beter aan en zag er mooi uit. Ben vergeten te vragen hoe hij daar aan kwam. Iemand een idee welke dat kan zijn?
smeule Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Ik denk dat ik toch maar zo'n tasje voor mijn 60 Xx ga kopen. Iemand een suggestie voor een on-line winkel? kun je hier kopen. Of deze winkel: http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssrp=1...amp;element=148
Lepman Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Site bezocht en daar staat het hoesje wat ik bedoel ook bij. Dank Smeule
De Roode Loper Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Site bezocht en daar staat het hoesje wat ik bedoel ook bij. Dank Smeule en € 0,10 verdiend
De Roode Loper Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Hoezo?? Bij mijn linkje kost-ie € 20,00 en bij het linkje van Smeule € 19,90. Verschil is dus € 0,10
Lepman Geplaatst 29 mei 2007 Geplaatst 29 mei 2007 Maar het gaat om een ander hoesje, niet die van de foto. Die ik wil is 29,90 geloof ik.
Aanbevolen berichten