Spring naar bijdragen

Under the captain's bench; Wie weet iets over deze cache?


Gast 73-1011035307

Aanbevolen berichten

Gast 73-1011035307

Lara en ik lopen al enige tijd sterk te twijfelen of we deze cache moeten gaan doen. Hij ziet er een beetje illegaal uit maar dat kan natuurlijk reuze meevallen. Wij zijn in elk geval niet van plan om een punaise in een monumentaal bankje te gaan stampen met nota bene je mailadres eraan geprikt. Wie kan ons meer vertellen. Columbus heeft (sinds 1492) nog steeds niet gereageerd op mailtjes.  

:0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben gekeken... gekeken... gekeken...

 

Ralph zei dat het waarschijnlijk een virtuele cache moet zijn, maar de aanwijzingen zijn dus zo, dat wij dachten dat er een kaartje ergens onder de bank met punaise moest zitten.

 

Wij hebben ons daar rot gezocht, met een zaklamp (en de mensen maar kijken) in de bankjes zoeken (is 1 bankje met 3 deksels in de kamer van de captain).

We vonden niets, dus ook geen plek waar iemand ooit een punaise heeft gedrukt (geen gaatjes in het hout zover wij weten).

 

Maar ik zou zeggen.. laat je niet tegenhouden door naar de cache te zoeken... De locatie en schip (ook de nieuwe) zijn SUPER! Wij hebben ondanks dat we niets vonden, een super dag gehad (even winkelen daarna in de winkels ernaast, waar alles 'goekoper' is).

 

Dus... zoek niet naar de cache, maar geniet van het schip zou ik zeggen...

 

Rob

 

ps: Columbus heeft inderdaad al sinds 1492 niets van zich laten horen per email, ook niet op de ons gestelde vragen.  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
Take WELL pushpins with you; the bench is HARD.

Write your email adress on the card and Columbus is Happy.

Be carefull that nobody sees you, so set somebody on watch.

 

Dit is dus wat mij een beetje vreemd overkomt. Het mag toch niet zo zijn dat geocaching aanzet tot vernieling van een monument?? Natuurlijk verwacht ik van de gemiddelde cacher genoeg IQ om dat niet te doen maar je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd. Misschien kan Geoman, Hawkeyes of Ralph zich hier eens in verdiepen en eventueel maatregelen te treffen als columbus onbereikbaar blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Zelfde verhaal als Sunny ...Note kan ....Loggen niet ....dan filteren die verkeerde cache's zich wel uit.. ;)  :D  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...