Spring naar bijdragen

Verlaat voorstellen Remunj


Remunj

Aanbevolen berichten

:thumbup: Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik al een tijd mee klep zonder dat ik mijzelf heb voorgesteld.

Dat wil ik daarom nu toch maar even doen.

Sinds september vorig jaar ben ik bezit van een gps en zo in aanraking gekomen met deze leuke verslaving.

Zoals de nick al laat zien, kom ik uit het zuiden, Roermond dus. Over een paar maanden hoop ik met FLO (functioneel leeftijd ontslag) te gaan bij de Koninklijke Landmacht en dan meer tijd te hebben deze verslaving nog verder te volgen.

 

Nu iedere dag met de NS van Roermond naar Culemborg naar de werkgever, het EOCKL

"Explosieve Opruimgs Commando Koninklijke Landmacht" en daarom nu maar weinig tijd om deze hobby uit te oefenen.

Via de mailbox wel eens kennis gemaakt met andere cachers uit de regio, maar dat was het dan ook.

 

Mijn excuus voor het verlate voorstellings berichtje.

 

Hopelijk komen we elkaar tijdens het uitoefenen van de gezamenlijke hobby een tegen.

 

M.v.g.

 

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team_Maju

Welkom Remunj :thumbup: Dus als jij met FLO gaat, word het nog druk bij de caches in de omgeving!

 

Hoewel... dan krijg je ook de tijd om zelf wat caches uit te zetten.. wij wachten vol spanning af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Remunj :thumbup: Dus als jij met FLO gaat, word het nog druk bij de caches in de omgeving!

 

Hoewel... dan krijg je ook de tijd om zelf wat caches uit te zetten.. wij wachten vol spanning af.

 

Hallo, Team_Maju,

 

Wie weet, 2 TB zijn al bijna gereed om op pad te gaan. Het andere zal nog even moeten wachten.

 

Groetjes,

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Remunj,

leuk werk doe je! Lijkt me interessant en spanned tegelijk!

Kun je niet eens een keer zo'n zware jongen die jullie opgraven op een andere locatie weer ingraven als cache? :thumbup: Dat is weer eens iets anders dan zo'n standaard munitiekistje .... :thumbup:

bewerkt door cve.gps
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Remunj :thumbup: Dus als jij met FLO gaat, word het nog druk bij de caches in de omgeving!

 

Hoewel... dan krijg je ook de tijd om zelf wat caches uit te zetten.. wij wachten vol spanning af.

 

Hallo, Team_Maju,

 

Wie weet, 2 TB zijn al bijna gereed om op pad te gaan. Het andere zal nog even moeten wachten.

 

Groetjes,

Remunj

 

 

Ha Remunj,

leuk werk doe je! Lijkt me interessant en spanned tegelijk!

Kun je niet eens een keer zo'n zware jongen die jullie opgraven op een andere locatie weer ingraven als cache? :huh: Dat is weer eens iets anders dan zo'n standaard munitiekistje .... :thumbup:

 

 

Hallo cvp.gps,

 

Ik denk dat de burgervader van die plaats niet zo blijk mee zal zijn, die willen meestal zo snel mogelijk van het ding af. :thumbup:

 

Groetjes,

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook namens GeoVlinder welkom, komen we elkaar niet in het veld tegen dan misschien wel op de chat!

 

 

groetjes

 

ps Moeten we jouw eerste cache dan via de stormbaan gaan benaderen? :thumbup:

 

Hallo GeoVlinder,

 

Alles is mogelijk, dus ook dat.

 

Wie weet, je brengt me wel op een idee. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou geovlinder...bedankt... :thumbup:

 

als je net als ik ergens vast komt te zitten met je auto...zie je er al uit om op te schieten :thumbup:

 

dat stormbaan idee......weet niet of vrouwlief daar zo blij mee is :thumbup:

 

welkom remunj bij deze fanatastische hobby...

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou geovlinder...bedankt... :lol1:

 

als je net als ik ergens vast komt te zitten met je auto...zie je er al uit om op te schieten :lol1:

 

dat stormbaan idee......weet niet of vrouwlief daar zo blij mee is :blush:

 

welkom remunj bij deze fanatastische hobby...

 

johanvc

 

 

Hallo johanvc,

 

Zoals ik al zei, verslavend. :)

 

De dames bij ons moeten de stormbaan ook nemen, maar zij hebbe er dan ook voor gekozen. :D

Groetjes

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...