Spring naar bijdragen

Grappig; 'T is druk in geocachend Nederland


Gast 77-1011013881

Aanbevolen berichten

Gast 77-1011013881

Dat geochache bekend aan het worden is en we steeds meer cachers erbij krijgen kun je duidelijk merken

Team Brazil kwam eerst tijdens cache Gerard met Tommie tegen en toen Akela bij de loonse en drunense duinen. Blinky Bill komt Goofey tegen bij Waalbandijk (de eerste keer dat Blinky iemand spontaan aantreft) en wij komen Sultan Iwan samen met zijn ouders tegen bij A.W.I.P. Dat zijn de gene die me opgevallen zijn, zullen er hoofdwaarschijnlijk wel meer zijn :bigsmile:  :bigsmile:  :bigsmile:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 98-1011086937

Vorig jaar liep (of reed) ik bijna tegen JohnyCache aan. Hij was onderweg naar het vierde waypoint van de Slokkert Tour. Ik had net de koekoek uit de eindcache gehaald. We hebben samen naar het vierde waypoint gezocht. Tenminste... hij zoeken, ik meelopen. Al met al toch nog er sompige schoentjes gekregen.

Ik herkende hem aan de prominent aanwezige GPS op zijn dashboard. Verder nog geen spontane ontmoetingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307

Bij de Oase-cache kwamen Brenda en ik PeterN en Xantor tegen. (Brenda was de stand-in voor Lara die toen ziek was).

Verder nog geen toevallige ontmoetingen gehad.

(Wel geplande ) :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
:(  :angry:  :angry: hahahahaha die geplande ken ik een beetjuh (vanfoto's)...zelfs die onverwachts geplande *lol* (met name platland en death valley )
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe denken ... Waar ben ik geocachers tegengekomen;

 

- Moenja bij Dolec's stash

- Prof. Barabas bij Double Dutch

- Jones bij Meeuwenduinen

- Jari bij Room IJs

- Eagles bij Borderline (na de event cache :bigsmile: )

- Aapje bij Kattendel Beach

 

Zijn toch best veel ontmoetingen...  :thumbs-up: :(

 

Greets!

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ja ik had vandaag ook raak!  :(  :angry:

 

Als nog groene hunter vond ik het heel leuk om vandaag bij Waalbandijk 2 hnters tegen te komen.

Frank & Gertjan

ff lekker bijgekletst. (geocachers zijn best leuke mensen.. :angry: )

 

misschien dat ik dan toch maar naar een event moet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm, het Cairnteam nam tijdens het rondscharrelen bij stash 1 van Waalbandijk afgelopen zondagmiddag ook mogelijke medehunters waar. Het ging om twee mensen die omtrekkende bewegingen maakten en hun best deden uit onze buurt te blijven. Tommie de cairn vond het in elk geval knap verdacht. Als het inderdaad geocachers waren is het jammer (voor ons tenminste) dat het niet tot een ontmoeting is gekomen, want we zijn er niet in geslaagd op eigen kracht stash 2 te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm, het Cairnteam nam tijdens het rondscharrelen bij stash 1 van Waalbandijk afgelopen zondagmiddag ook mogelijke medehunters waar. Het ging om twee mensen die omtrekkende bewegingen maakten en hun best deden uit onze buurt te blijven. Tommie de cairn vond het in elk geval knap verdacht. Als het inderdaad geocachers waren is het jammer (voor ons tenminste) dat het niet tot een ontmoeting is gekomen, want we zijn er niet in geslaagd op eigen kracht stash 2 te vinden.

Dat zouden zomaar GertJan en Frank geweest kunnen zijn. Ik begreep dat zij contact uitstellen tot na de vangst om voor de andere de hunt niet te verpesten, best aardig toch?

 

Ik vond het jammer jullie gemist te hebben, ik zag dat na mijn vangst er iemand een half uurtje later was. Aangezien ik zeker en 15 minuten aan het schoonpoetsen van de locatie bestede en zo, heb ik jullie dus net gemist!

 

Jammer, volgende keer beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de waalbandijk-site probeer ik het komen en gaan in de rivierbosjes op deze hectische zondagmiddag te reconstrueren. Erg wellevend van GertJan en Frank om discrete afstand te bewaren. Evengoed zou het Cairnteam - altijd ruim voorzien van uitgeprinte spoilers - bij stash 2 de hulp in dankbaarheid hebben aanvaard. Sowieso altijd leuk om andere hunters te ontmoeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evengoed zou het Cairnteam - altijd ruim voorzien van uitgeprinte spoilers - bij stash 2 de hulp in dankbaarheid hebben aanvaard. Sowieso altijd leuk om andere hunters te ontmoeten.

Ja natuurlijk, de kans is zelfs vrij groot dat we langs elkaar op hebben gelopen!!

Jullie op weg naar cache 2 en wij naar onze auto (tussen 1 en 2 in) Wij waren erg herkenbaar met een bungelende etrex om de nek!

We hadden jullie graag geholpen. Ik ben zelf al eens naar huis vertrokken zonder vangst en dat was erg vervelend, gelukkig vond ik hem de 2e keer !

 

volgende keer beter dan maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...