Spring naar bijdragen

Grappig; 'T is druk in geocachend Nederland


Gast 77-1011013881

Aanbevolen berichten

Gast 108-1012845392

Behalve dat je steets vaker mensen tegen komt gaan wij ook steets vaker met andere geocachers een dagje cache. Zijn er nog meer teams die vaak met andere gaan cache? Je kan een hoop van elkaar leren en het is gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, ik neem zelf ook regelmatig "gasten" mee om te gaan zoeken, meestal rowans van onze scoutinggroep. ("De Brimzen" uit Buitenpost). Ze vinden dit erg leuk maar vinden het kopen van een GPS toch nog wel een beetje een dure aangelegenheid. Mischien hebben ze er later een grotere beurs.

Verder gaan we over enkele weken met de stam (de speltak voor de leiding en andere wat oudere scouts) aan het zoeken, we huren een paar GPS'en bij Bever Zwerfsport en proberen er zo een leuke leerzame dag van te maken met veel lol

 

Willem-Jan  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve dat je steets vaker mensen tegen komt gaan wij ook steets vaker met andere geocachers een dagje cache. Zijn er nog meer teams die vaak met andere gaan cache? Je kan een hoop van elkaar leren en het is gezellig.

Nee, wij doen dat nooit  :(  :angry:

 

Het was erge gezellig inderdaad!

 

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve dat je steets vaker mensen tegen komt gaan wij ook steets vaker met andere geocachers een dagje cache. Zijn er nog meer teams die vaak met andere gaan cache? Je kan een hoop van elkaar leren en het is gezellig.

Lijkt me echt super

 

Laat maar weten als je gezelschap wil... ben van de party :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

*proest* Zo'n dagje samen kan je ook heel wat modderprofieltjes opleveren in je huis :angry:

Neem nou zo'n dagje als gisteren IJskimo Lara en GeoChuck gingen DoorGoor doen...dus ook op koffie bij ondergetekend (voor en na), Toen zijn we verder gegaan met CoB samen met Team Brazil (fons en luzia) en Tamara. Na dat we die opgelost hadden ging iedereen verder naar Dolech behalve ikkuh. Ik had belooft aan IJskimo en Lara om Spaghetty te maken en aangezien ik Dolech al gedaan had ging ik alsvast koken. Bordje Spaghetty hadden Team Brazil en GeoChuck ook wel zin in dus allemaal meeeten...kan je na gaan 9 bordjes grote pannen en heel veel moddertjes  :hehe:  :(  :hehe:  :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...