De Roode Loper Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Fijn om dat te horen.... Ik sta nog steeds open voor reacties en suggesties. Volgens mij zijn er nog veel meer mogelijkheden dan dat er nu in zitten... Ik zou het prettig vinden als je website ook in Nederlands te lezen is. Maar waarschijnlijk ben ik een kniesoor Dat kun je zelf instellen via bestand > opties. Het gaat hier om de website en niet het programma zelf Ooooooooooooooooooooooooooooooooooo, is daar nog geen tooltje voor. Vertalen via google ?
Gast Geplaatst 22 januari 2009 Geplaatst 22 januari 2009 Bedankt voor deze tool!!! Ik maakte al dankbaar gebruik van een excelsheet met de naam "Geotools.xls" , maar dit is een mooie aanvulling / vervanging.
gpsgek Geplaatst 24 januari 2009 Auteur Geplaatst 24 januari 2009 (bewerkt) Sorry, ik heb een zeeeeeeeeeeer gare verbinding met GC.nl, vandaar dat het effe duurde Hoi Martijn, klopt het dat de projectie van twee cirkels is komen te vervallen? Nee, die heeft er nog nooit in gezeten. Voor de volgende update staat die (en een paar andere projecties) wel op de planning... Fijn om dat te horen.... Ik sta nog steeds open voor reacties en suggesties. Volgens mij zijn er nog veel meer mogelijkheden dan dat er nu in zitten... Ik zou het prettig vinden als je website ook in Nederlands te lezen is. Maar waarschijnlijk ben ik een kniesoor Ah, fijn om dat te horen. Ik zal de site ook in het hollandsch beschikbaar maken! Martijn, Als ik het programma download kan ik het niet opstarten. Als ik GCTool aanklik wil hij weer gaan installeren. Bij set-up vraagt hij om de bestanden uit te pakken. Maar daarna kom ik nog steeds niet verder. Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe. Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Kun je iets specifieker zijn? Lukt het wel om het zip-bestand uit te pakken? 24 januari 2009 bewerkt door gpsgek
franka en pim Geplaatst 3 juni 2009 Geplaatst 3 juni 2009 Hoi Martijn, klopt het dat de projectie van twee cirkels is komen te vervallen? Het is even wat later... bijna een half jaar... die van twee cirkels zit in geotools (www.ronsoft.nl/geotools) En Tijn... mag ik je draadje even gappen om te vertellen dat ik na tijiijden weer wat een geotools heb gedaan. Namelijk een module toegevoegd die de snijpunten van een lijn (coord + richting) en een cirkel (middelpunt en straal) uitrekent. Inmiddels ook helemaal into .NET voor Windows mobile. En vanaf het na jaar weer tijd voor een leuke project. Alles goed verder?!? Ook met de gezondheid?
zoekbaars Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 zojuist ontdekt, misschien ook handig voor gebruik; http://www.cryptool.org/index.php/de/about-topmenu-42.html nog een tool om te ontrafelen, zowel in duists, engels spaans en italiaans
Aanbevolen berichten