Bounce Team Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Uiteraard kunnen andere feature-requests nog steeds gepost worden in dit topic, maar dat snapte je wel... Je kan nu een stukje ''normale'' tekst omzetten in ASCII, maar het kan nog niet andersom? He, junior, nog wel een beetje leren he, gewoon die tabel in je hoofd stampen , dan wordt je een goede informaticus
franktic Geplaatst 18 september 2007 Geplaatst 18 september 2007 Bedankt voor dit stukje software! Heb er gisteravond even mee zitten stoeien en er zitten toch behoorlijk handige dingen bij!
hneel Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 Het enige wat ik nog mis is een omzetting van letters naar de letterwaarde. Dat zit er nu wel in maar alleen in opgetelde vorm. Ik zou het ook graag los per letter willen zien. B.v. "Hallo" wordt "8 1 12 12 15" Bij voorbaat dank! Sowieso dank voor het programma zoals het er al is!
tjarko Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 zou het mogelijk zijn om ook S en W te kunnen kiezen in het scherm coordinaten conversie? nu kan je alleen N en E gebruiken. verder vind ik het programma nog steeds zeer handig en maak er vaak gebruik van.
gpsgek Geplaatst 26 september 2007 Auteur Geplaatst 26 september 2007 Het enige wat ik nog mis is een omzetting van letters naar de letterwaarde. Dat zit er nu wel in maar alleen in opgetelde vorm. Ik zou het ook graag los per letter willen zien. B.v. "Hallo" wordt "8 1 12 12 15" Bij voorbaat dank! Sowieso dank voor het programma zoals het er al is! zou het mogelijk zijn om ook S en W te kunnen kiezen in het scherm coordinaten conversie?nu kan je alleen N en E gebruiken. verder vind ik het programma nog steeds zeer handig en maak er vaak gebruik van. Dat lijken me beide nuttige toevoegingen. Als ik een keer tijd heb zal ik die toevoegen.
tjarko Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 geweldig dat dit soort wensen tot verbetering/aanvulling in overweging en uitvoerworden genomen. dat loopt niet zo soepel bij de "reguliere" software boeren tegenwoordig.
EastWoodTeam Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 Wat ook handig zou zijn, is dat het programma bij tekst-analyse ook andersom kan werken, dus bijvoorbeeld morse kan terug vertalen naar tekst of ascii terug zet naar tekens enz....
gpsgek Geplaatst 26 september 2007 Auteur Geplaatst 26 september 2007 (bewerkt) Dat loopt niet zo soepel bij de "reguliere" software boeren tegenwoordig. Hahaha, vertel mij wat. Ik ondervind de "soepelheid" van 's werelds grootste software-boer momenteel aan den lijve... Wat ook handig zou zijn, is dat het programmabij tekst-analyse ook andersom kan werken, dus bijvoorbeeld morse kan terug vertalen naar tekst of ascii terug zet naar tekens enz.... Tja... Dat zou inderdaad handig zijn. Echter, er moet dan een slimme methode bedacht worden om de verschillende "typen" daadwerkelijk in te voeren. Ik zal het in iedergeval even in mijn achterhoofd houden. Wellicht komt er iets slims naar boven borrelen... 26 september 2007 bewerkt door gpsgek
EastWoodTeam Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 Ik weet niet waarin het geschreven is, maar als dat in Studio.Net is, kan ik je misschien wel helpen, ik kan hier ook goed mee overweg, dus ik wil me best verdiepen in de converters andersom..... Stuur me anders maar een pb of pm, anders wordt het wel erg en dan wordt ik straks
gpsgek Geplaatst 26 september 2007 Auteur Geplaatst 26 september 2007 Ik weet niet waarin het geschreven is, maar als dat in Studio.Net is, kan ik je misschien welhelpen, ik kan hier ook goed mee overweg, dus ik wil me best verdiepen in de converters andersom..... Stuur me anders maar een pb of pm, anders wordt het wel erg en dan wordt ik straks Ach... Een beetje offtopic mag van mij... Overigens zal het aan intelligentie niet liggen, maar meer aan het vinden van een leeg tijdslot.
EastWoodTeam Geplaatst 26 september 2007 Geplaatst 26 september 2007 Ik twijfel ook zeker niet aan jou intelligentie, maar de factor tijd speelt idd een grote rol....dus mocht je het willen, kan ik altijd een class schrijven die het kan, die kan je dan zo toevoegen aan je .Net project....
Team 16 Geplaatst 7 november 2007 Geplaatst 7 november 2007 Ik weet niet goed of het een bug te noemen is, maar ik ben er flink door de mist in gegaan bij een cache. Als je een woord/woorden invoer met een ë (e trema) dan word dit niet als een letter gezien en niet meegeteld voor de woordwaarde.
gpsgek Geplaatst 8 november 2007 Auteur Geplaatst 8 november 2007 Ik weet niet goed of het een bug te noemen is, maar ik ben er flink door de mist in gegaan bij een cache. Als je een woord/woorden invoer met een ë (e trema) dan word dit niet als een letter gezien en niet meegeteld voor de woordwaarde. Hmmmm, dat kan kloppen. Goede opmerking!
Bennieboys Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Hallo GPSgek, Vandaag je tool gebruikt bij het oplossen van een cache waar Morse voor nodig is. Ik kwam er toen achter dat GCTools de leestekens niet omzet naar Morse. Wellicht om mee te nemen in de volgende versie van GCTools. Groeten, Peter (Bennieboys)
gpsgek Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Geplaatst 1 mei 2008 (bewerkt) Kleine aankondiging... GCTool met kaartjes. Zowel algemene kaartjes als "privé" kaartjes. Is dat leuk? 1 mei 2008 bewerkt door gpsgek
Aanbevolen berichten