Spring naar bijdragen

Naam van caches uitgebreid met één digit


Kruimeldief

Aanbevolen berichten

En nu maar hopen dat onze DHZfunctionaliteiten daar weer mee om kunnen gaan :beerchug:

Tuurlijk. Kijk hier maar.

Hehehe, ja die cache ken ik, heb hem al gezien :) Maar staat het ook op de kaart? Ben je al zo ver bij dan? Gut krijg je straks weer al die statsaanvragen binnen.

 

Wat de GCZZZZ en GC10000 betreft, dat hangt nog even. GC.com heeft het niet zo op met cacheplaatsers die net zo lang een GCnummer aanvragen totdat ze een gewenst GCnummer hebben. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat de GCZZZZ en GC10000 betreft, dat hangt nog even. GC.com heeft het niet zo op met cacheplaatsers die net zo lang een GCnummer aanvragen totdat ze een gewenst GCnummer hebben. :beerchug:

Dat snap ik nou dus niet. Wat is het probleem voor GC.Com als iemand speciaal wacht tot GC10000 wordt uitgegeven en hij die dan gewoon 10000 noemt. Je hoeft helemaal geen 30 caches aan te vragen om dat fel begeerde nummer te bemachtigen. je moet er misschien wel je nachtrust voor opgeven.

 

EDIT:

Tevens een vraagje. is het ook mogelijk om een cache te adopteren die al geruime tijd gearchiveerd is en nieuw levenb in te blazen in een ander land. Ik doel daar bij op deze.

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me eerder zorgen maken of je dergelijke waypoints door het GPS-apparaat kunnen worden geregistreerd.

ja, ik ben inderdaad bang voor extra probleempjes bij mij trouwe gps12.

waypointnamen mogen daar maar 6 posities lang zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou me eerder zorgen maken of je dergelijke waypoints door het GPS-apparaat kunnen worden geregistreerd.

ja, ik ben inderdaad bang voor extra probleempjes bij mij trouwe gps12.

waypointnamen mogen daar maar 6 posities lang zijn.

Heren heren,

Ten derde male.

In bericht 4 is al een (de) oplossing aangedragen.

Is ook veel handiger want anders staat alles alfabetisch onder de letter G.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Wat de GCZZZZ en GC10000 betreft, dat hangt nog even. GC.com heeft het niet zo op met cacheplaatsers die net zo lang een GCnummer aanvragen totdat ze een gewenst GCnummer hebben. :crybaby:

Dat snap ik nou dus niet. Wat is het probleem voor GC.Com als iemand speciaal wacht tot GC10000 wordt uitgegeven en hij die dan gewoon 10000 noemt. Je hoeft helemaal geen 30 caches aan te vragen om dat fel begeerde nummer te bemachtigen. je moet er misschien wel je nachtrust voor opgeven.

 

EDIT:

Tevens een vraagje. is het ook mogelijk om een cache te adopteren die al geruime tijd gearchiveerd is en nieuw levenb in te blazen in een ander land. Ik doel daar bij op deze.

 

volgens mij hangen er een paar voorwaarden aan het adopteren van een cache. toen ik de mijne adopteerde heb ik ergens gelezen dat de cache het originiele karakter moet houden an de cache en dat hij zo dicht mogelijk bij de originele verstopplaats moest blijven... lijkt me dus niet dat je hem naar nederland kunt halen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...